سینما خانگی ال‌جی مدل LH-369XBH

سینمای خانگی 4.2 کانال 1000 وات Sound Tower | Blu-ray

معرفی سینما خانگی ال‌جی مدل LG LH-369XBH

سینمای خانگی LG Sound Tower LH-369XBH Home Theater یکی از محصولات برتر شرکت ال‌جی و با قدرت خروجی صدای ۱۰۰۰ وات است. این مدل از سینما خانگی برای افرادی که چندان مجهز بودن سینما خانگی برایشان مهم نیست و هزینه ی خرید آن مناسب می باشد انتخاب خوبی است ، با توانایی های سینما خانگی ال‌جی مدل LH-369XBH بیشتر آشنا شوید :

سینما خانگی ال‌ جی LG LH-369XBH

ضبط روی فلش‌ مموری

سینمای خانگی LH-369XBH ال‌جی شما را قادر می‌سازد تا هر آنچه را در حال تماشایش هستید، روی فلش‌مموری ضبط کنید. به این طریق می‌توان هر برنامه‌ای را در زمان مناسب و به دفعات نامحدود استفاده کرد.

سیستم صوتی ۴٫۲ کاناله

از دیگر امکانات سینمای خانگی LH-369XBH می‌توان به سیستم صوتی ۴٫۲ کاناله و AUX اشاره کرد؛ ورودی‌هایی که لذت گوش‌دادن را برای شما بیشتر می‌کنند. به لطف این ورودی، امکان اتصال تلفن همراه یا تبلت به دستگاه فراهم خواهد شد؛ به همین دلیل صدایی را می‌شنوید که دلتان می‌خواهد.

استفاده از کارائوکه

ویژگی دیگری که سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-369XBH فراهم کرده تا لذت و هیجان استفاده از دستگاه را دوچندان کند، ویژگی کارائوکه می‌باشد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که روی موسیقی موردعلاقه‌تان بخوانید.

تبدیل محتوا به Full HD

ویژگی‌ دیگر LH 369XBH که اهمیت زیادی هم دارد، قابلیت تبدیل محتوا به Full HD است که دسترسی به محتوایی لذت‌بخش‌تر را فراهم می‌کند.

طراحی سینما خانگی ال‌جی مدل LH-369XBH

سینمای خانگی LH 369XBH دو اسپیکر ایستاده و یک پخش‌کننده‌ی DVD دارد. رنگ تمام قطعات آن مشکی بوده و به‌عنوان یک سیستم صوتی طراحی جذابی دارد. یونیت‌های اسپیکر به تفکیک روی بدنه قابل‌مشاهده هستند و به جذابیت آن‌ها افزوده است. ابعاد پخش‌کننده‌ی DVD برابر با ۲۹٫۹×۶۰٫۵×۳۶ سانتی‌متر و ابعاد هریک از اسپیکرها ۳٫۱×۹۹٫۸×۲۳٫۴ سانتی‌متر است. در واقع ارتفاع هریک از اسپیکرها نزدیک به یک متر است که برای سالن‌های بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به شمار می‌رود و علاوه‌بر پخش موسیقی برای دکوراسیون هم مفید واقع می‌شود.

طراحی مدرن دستگاه LH 369XBH نظر هر کاربر خوش‌سلیقه‌ای را به خود جلب کرده و با توجه به ابعادش بهترین مکمل برای تلویزیون‌هایی ۵۵اینچی و بزرگ‌تر محسوب می‌شود؛ همچنین ال‌جی تمام سعی خود را کرده که با تولید این سینمای خانگی، محصولی جمع‌وجور ارائه کند تا بتوانید آن را در هر فضایی که می‌خواهید قرار داده و از آن استفاده کنید. نصب LH-369XBH به‌سادگی انجام شده و تمامی کاربران قادر به انجام آن خواهند بود.

گفتنی است این بلندگوها از جنس چوب ساخته شده‌اند که باعث می‌شود زیبایی ظاهری محصول افزایش چشمگیری پیدا کند.

سیستم صوتی LH 369XBH

سینمای خانگی LH 369XBH دارای سیستم ۴٫۲ کاناله است. این امر نشان‌دهنده‌ی وجود دو عدد ساب‌ووفر و چهار عدد اسپیکر داخلی برای آن است. هرکدام از یونیت‌های اسپیکر و ووفر ۱۶۷ وات خروجی صوتی دارند و صدا را به‌خوبی تفکیک می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود صدا هرچه بیشتر تفکیک شده و واقعی‌تر به گوش برسد.

پشتیبانی این سینمای خانگی خوش‌ساخت از سیستم صوتی Dolby Digital هم پشتیبانی کرده و صدا را با تفکیک هرچه بیشتر به پخش می‌گذارد؛ البته برای بهره‌مندی از این سیستم نیاز است که فایل درحال‌پخش هم از Dolby Digital پشتیبانی کند.

ال‌ جی مدل LG LH-369XBH

صدایی شفاف و واضح

فرمت‌های صوتی و تصویری رایج توسط پخش‌کننده‌ی Blu-Ray پشتیبانی شده و به کاربر امکان استفاده از اکثر فایل‌های آرشیو را می‎دهد. صدای خروجی آن درمجموع به ۱۰۰۰ وات می‌رسد که برای متراژهای بزرگ کارایی بسیار خوبی ارائه می‌کند. صدای بم این سیستم به لطف ساب‌ووفرهای داخلی‌اش به‌خوبی تقویت شده و لذت گوش‌کردن به موسیقی را افزایش می‌دهد. گفتنی است سایز یونیت ساب‌ووفر ۶٫۵ اینچ بوده و صدای بم را با قدرتی زیاد تقویت می‌کند. درمجموع تمامی انتظار شما از قدرت خروجی سیستم صوتی خانگی‌تان کاملاً برطرف می‌شود. تفاوتی ندارد که درحال تماشای فیلم موردعلاقه‌تان باشید یا در مهمانی موسیقی گوش کنید، خروجی صوتی LH-369XBH صدایی شفاف و واضح به پخش می‌گذارد.

امکانات LH 369XBH

درگاه LAN درنظرگرفته‌شده برای این محصول کارایی بسیار مفید و جالبی ارائه می‌کند. درصورتی‌که LH-369XBH را به اینترنت متصل کنید، می‌توانید محتوای دلخواه خود را به صورت آنلاین دریافت کرده و تماشا کنید. استفاده‌ی دیگری که این ورودی برای سینمای خانگی به همراه دارد، اتصال به شبکه‌ی خانگی است. درصورتی‌که یکی از این شبکه‌ها را برای منزل خود ایجاد کرده باشید، می‌توانید فایل‌های ذخیره‌شده در آن را توسط این سینمای خانگی دریافت کرده و پخش کنید. این امر باعث می‌شود که بابت استفاده از سرویس‌های آنلاین زمان زیادی از شما گرفته نشود.

امکانات LH 369XBH

شاید بتوان مهم‌ترین درگاه ارتباطی LH-369XBH را اتصال بی‌سیم بلوتوث آن دانست. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید آرشیو نامحدود موسیقی داشته باشید؛ همچنین می‌توانید بدون نیاز به کابل موبایل یا هر دستگاه دیجیتالی مجهز به بلوتوث را به سینمای خانگی خود متصل کرده و از آرشیو صوتی خود لذت ببرید. به لطف این ویژگی و مجهزبودن تمام موبایل‌های هوشمند به بلوتوث، تمامی افراد جمع می‌توانند به سلیقه‌ی خود فایل‌های صوتی را به پخش بگذارند.

اتصال بی سیم و با سیم

گفتنی است بلوتوث همیشه در حالت آماده‌باش یا Stand By بوده و به محض اتصال، می‌توانید محتوای دلخواه خود را به صورت بی‌سیم به آن منتقل کنید. انتقال صدا از آن طریق هیچ تأخیری نداشته و با سرعت بسیار خوبی این عمل را انجام می‌دهد. یکی دیگر از امکاناتی که این درگاه ارتباطی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هماهنگ‌سازی بی‌سیم صدا (Sound Sync) است. این قابلیت فقط در صورتی قابل‌استفاده است که تلویزیون منزل شما ال‌جی بوده و از تکنولوژی بلوتوث بهره‌ ببرد.

این دستگاه با استفاده از درگاه HDMI به تلویزیون متصل می‌شود. البته این اتصال از طریق پخش‌کننده‌ی DVD صورت می‌گیرد و بلندگوها به صوت جداگانه به تلویزیون متصل نمی‌شوند. درگاه AUX این محصول باعث می‌شود بتوانید با استفاده از یک کابل AUX، موبایل یا پخش‌کننده‌ی موسیقی قابل‌حمل خود را به دستگاه متصل کرده و فایل‌های صوتی خود را به بلندگوهای آن منتقل کنید. درگاه USB نیز باعث می‌شود بتوانید فلش‌مموری خود را به دستگاه متصل کرده و از فایل‌های ذخیره‌شده در آن استفاده کنید. درنتیجه نگران کم‌بودن یا نبود پورت USB روی تلویزیون خود نباشید و با خیال راحت فایل‌های خود را به حافظه‌ی فلش‌مموری منتقل کنید.

طراحی جمع‌ و جور و نصب آسان

این دستگاه با طراحی کامپکت و جمع‌وجوری که دارد در هر فضایی به آسانی جای می‌گیرد و می‌توانید از کمترین فضا، بیشترین استفاده را داشته باشید. سادگی ظاهری بلندگوها را در کارکرد آنها نیز می‌توان دید. به این مفهوم که خیلی آسان نصب و استفاده می‌شوند و می‌توانید از کیفیت عالی صدای آن‌ها بهره بگیرید.

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + = 16