استفاده از تلویزیون در بیرون خانه

ویژگی های تلویزیون در فضای باز

استفاده از تلویزیون در محیط باز

بیشتر شما دوست دارید در محیط باز خانه یا محل کار خود  فضای دلچسبی را ایجاد کنید. یکی از سرگرمی های ما در این پیرامون تماشای فیلم میباشد.  این یک ایده بسیار خوب میباشد اما کمی پیچیده است زیرا انتخاب یک تلویزیون سازگار با محیط سخت کار دشواری است. مدل های  SunBriteTV در برابر رطوبت مهر و موم شده اند و شامل سیستم های گرمایشی و خنک کننده ای هستند که به آنها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی در دماهای متفاوت کار کنند.

یکی از نکات :

زمانی که شما میزبان مهمان در فضای باز خانه میشوید،تماشای فیلم یکی از سرگرمی های جذاب خواهد بود. بهترین مکان برای تلویزیون در فضای باز ، دور بودن آن از تابش مستیقیم نور خورشید است. اما اگر جایگاه آن از تابش نور در امان نبود میتوانید  یک صفحه نمایش فوق العاده روشن انتخاب کنید تا از کیقیت تصویر بهره ببرید مانند مدل های Pro SunBriteTV. شما میتوانید برای فاصله ۱۰ متر از یک کابل HDMI استفاده کنید. یکی از خوبی های مدل  SunBriteTV  این است که یک سیستم بی سیم HDMI را برای استفاده نمایشگرها در فضای باز طراحی کرده است. و اگر شبکه Wi-Fi  به حیاط شما متصل شود، میتوانید از یک دیتای Wi-Fi استفاده کنید.

تلویزیون در فضای باز

تلویزیون معمولی برای فضای باز مناسب نیست

این یک اشتباه بزرگ است که یک تلویزیون معمولی را در فضای باز نصب کنید ، حتی اگر قصد دارید روی آن سقف بزنید. شدت دما و رطوبت میتواند باعث اختلال در داخل تلویزیون شده و در زمان کمی خراب شود. زمانی که باران، برف میبارد و یا باد همراه با گرد و غبار  میوزد، ضربه بدی به دستگاه وارد میشود. اگر در نزدیکی دریا زندگی میکنید، هوا مرطوب باعث آسیب میشود و حتی ممکن است  حشراتی که وارد تلویزیون میشوند باعث خرابی شوند.

تلویزیون در فضای رطوبتی

واقعیت این است که با استفاده از تلویزیون مناسب در فضای باز میتوانید در زمان بروز مشکل از متخصصین  نمایندگی کمک بگیرید و از ضمانت نامه خود استفاده کنید .در اینجا چند دلیل دیگر برای قرار ندادن تلویزیون معمولی در محیط بیرون توضیح داده خواهد شد.

کیفیت تصویر

تلویزیون های عادی برای نمایش در فضای باز طراحی نشده اند زیرا از روشنایی کافی  برخوردار نیستند . روشنایی با nits (واحد اندازگیزی نور) اندازه گیری می شود. نمایشگرهای معمولی میزان نورشان حدود ۳۵۰-۴۵۰ نیت است و این عدد در نمایشگرهای بیرونی حدود ۶۰۰-۷۰۰ نیت است.

طول عمر و کیفیت متفاوت

تلویزیون های معمولی داخل خانه مخصوص دمای خانه است. اما نمونه هایی که برای فضای باز طراحی میشوند با استفاده از یک سیستم کنترل دما ، محیط داخلی تلویزیون را تا دمای ۱۲۰ درجه محافظت میکند و سبب خنک شدن آن میشوند. همچنین دارای بخاری های گرمایشی داخلی هستند، که از یخ زدگی جلوگیری میکنند. این امکانات میتوانند رطوبت و تراکم داخلی را حفظ کنند.

ایمنی تلویزیون در محیط باز خانه

براین اساس میتوان گفت استفاده تلویزیونی که برای محیط بسته طراحی شده در فضای باز خطرناک است . یکی از علل آن در معرض خطر برق گرفتگی آن میباشد. اما نمونه هایی که مخصوص چنین آب و هوایی ساخته شده اند قادر میباشند که به طور دائم در خارج از منزل قرار گیرند و سیم های قدرتمند آنها از خطر های جانبی جلوگیری میکند.

مدل بیرونی SunBriteTV دارای یک پوشش آلومینیومی و ضد زنگ است که از اجزای داخلی آن در برابر عناصر  بیرونی حفاظت می کند.  بر روی صفحه پشتی آن  یک سیستم ورودی ضد آب قرار گرفته است که رطوبت را از بین برده و اجازه میدهد تا برای اتصال آسان به ورودی های HDMI مورد استفاده قرار گیرند.

خرید ایده آل

مکان تلویزیون در محیط باز خانه

یکی از نکاتی که باید رعایت شود انتخاب مکان مناسب میباشد. در صورت امکان، یک نقطه را تعیین کنید که از عناصر مختلف  محافظت شود و نور خورشید را دریافت نکند. ولی اگر این امکان وجود نداشت، سعی کنید  صفحه نمایش را به سمت شمال لحاظ کنید، در این صورت تابش خورشید همیشه پشت سر آن میباشد و این باعث دید مناسب تصویر میشود. نمونه ۴K سری Veranda SunBriteTV برای محیط سایه دار مانند یک پاسیو، گاراژ، عرشه یا حیاط  سر بسته طراحی شده اند.

نصب تلویزیون در محیط باز خانه

برای محدوده ای که برای نصب تعیین کرده اید باید از یک پایه مناسب که مخصوص محیط باز خانه طراحی شده است استفاده کنید. شما نمیتوانید از یک پایه معمولی استفاده کنید زیرا به علت نوع ساختار آن امکان زنگ زندگی در آن وجود دارد .علاوه بر این ، پایه های طراحی شده برای این فضا براساس وزن نمایگشر ساخته شده است که به طور معمول سنگین تر از نمایشگر های معمولی میباشد. برای نصب پایه شما میتوانید از متخصصین ما در نمایندگی ال جی کمک بگیرید تا به مشکل برنخورید.

با انتخاب پایه چرخشی شما این امکان را دارید که به راحتی در نقاط مختلف به تماشای فیلم بپردازند. شما قادر خواهید بود تلویزیون را به سمت حیاط، استخر و .. بچرخانید. یادتان باشد قبل از نصب اطمینان حاصل کنید که می توانید تمام کابل های آن را در صورت نیاز متصل کنید .

راه های اتصال و کنترل دستگاه ویدیویی

چند راه برای ارسال صدا و تصویر به تلویزیون در فضای باز وجود دارد. معمولا دستگاه ویدیویی، پخش خانگی و پخش کننده Blu-ray در داخل خانه در یک فضای محافظت شده نزدیک تلویزیون قرار میگیرند. مطمئنا ساده ترین راه برای دریافت سیگنال در فضای باز سیستم های بی سیم میباشد. بعضی از کابل های HDMI بی سیم می توانند سیگنال های HD  را ارسال کنند ولی تنها یک مورد برای استفاده در تلویزیون های بیرونی HD SunBriteTV طراحی شده است: Transceiver بی سیم .

کابل hdmi تلویزیون در محیط باز

کیفیت صدا تلویزیون در محیط باز خانه

استفاده از سیستم های بی سیم به این صورت میباشد که واحد فرستنده داخل خانه و در نزدیکی دستگاه ویدیوی جای گرفته است ، در حالی که دستگاه گیرنده در فضای باز قرار می گیرد. ولی اگر شما تمایل دارید که از سیم برای اتصال به دستگاه پخش کننده استفاده کنید بهترین گزینه شما کابل  HDMI میباشد علت آن داشتن قابلیت حمل ویدئو و صدا با کیفیت بالا بر روی یک کابل است. با مراجعه به نمایندگی ال جی میتوانید اطلاعات کافی در رابطه با کابل های مرغوب کسب کنید.

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 15 =