مانیتور ULTRAFINE 5K ال‌جی

مانیتور ULTRAFINE 5K ال‌جی

آشنایی بیشتر با مانیتور های ال جی

مانیتورهای UltraFine ال‌جی هنگام اتصال به مک و آیپد کیفیت تصویر شگفت‌ انگیزی را ارائه می‌دهند. مانیتور UltraFine 5K ال‌جی که برای ارتقا بهره‌وری طراحی شده است، عملکرد قدرتمند همه‌جانبه و همچنین جدیدترین آپشن‌های اتصال را ارائه می‌دهد. به لطف پشتیبانی Thunderbolt 3 و USB Type_C، مانیتور UltraFine 5K به یک همراه ایده‌آل برای جدیدترین نوت‌بوک‌ها و دسکتاپ‌ها مک و همچنین آیپد پرو تبدیل شده است.

این مانیتور ۵K ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد تا محل کار (workstation) انعطاف‌پذیر مک را با انتقال ویدیو، صوت و داده توسط یک کابل واحد تنظیم کنند. و همچنین به لطف قدرت ۹۴ وات، UltraFine 5K، توانایی شارژ هر میزبان سازگار USB_C را مثل مک و آیپد دارد.

 

مانیتور ULTRAFINE 5K و کیفیت آن

کیفیت مانیتور UltraFine 5K

باید گفت نمایشگر UltraFine 5K ال‌جی که برای پاسخگویی به نیازهای طراحان خلاق، عکاسان و فیلمبرداران طراحی شده است، یک راه‌حل برتر صفحه نمایش گسترده است که جزئیات و رنگ دقیق را ارائه می‌دهد. این دستگاه از طیف گسترده رنگ P3 و روشنایی ۵۰۰ نیوتن بدون نیاز به درجه بندی (calibration) برای تصاویر بهینه برخوردار است. مانیتور ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ (PPL) که بیش از ۱۴٫۷ میلیون پیکسل را به دنبال دارد، امکان مشاهده همزمان چندین ویندوز و دست افزار (Tools) را با ارائه تصاویر واقعی و متون میسر می‌سازد. دوربین داخلی، میکروفون و بلندگوهای استریو (stereo) یک تجربه چند‌رسانه‌ای غنی را ارائه می‌دهند.

طریقه اتصال کامپیوتر به تلویزیون

نمایشگر UltraFine 5K ال‌جی، در سطح بعدی راحتی؛ با امکان تنظیم ارتفاع و شیب به منظور ارائه حداکثر آسودگی برای کاربر طراحی شده است. سازگاری با macOS Mojave 10.14.6 و ۱۲٫۴ iOS به کاربران امکان می‌دهد تا روشنایی و میزان صدا را مستقیما از تاچ‌بار (Touch Bar) یا صفحه‌کلید در مک‌بوک پرو (MacBook Pro) کنترل کنند. و سنسور نور محیط مانیتور روشنایی صفحه را هنگام اتصال به مک به‌صورت خودکار تنظیم می‌کند.

با وجود مانیتور UltraFine 5K ال‌جی با صفحه نمایش ۲۳٫۷ اینچی که ۱۰ درصد بزرگتر از نسخه قبلی است، کاربران به‌ همین‌ ترتیب می‌توانند رنگ‌های واقعی و پوشش کاملی از پرتوهای رنگی گسترده P3 و روشنایی ۵۰۰ نیت را تجربه کنند. کیفیت ساخت و طراحی و همچنین اتصال آسان به کاربران توانایی حداکثری در جستجو خلاقیت خود را می‌دهد. با استفاده از مک، درگاه‌های Thunderbolt 3 برای اتصال زنجیره‌ای دو نمایشگر ۴K استفاده می‌شوند.

انتخاب کاربران این مانیتور

رئیس بخش IT ال‌جی احضار داشت: “اولین سری UltraFine ال‌جی بدلیل عملکرد و راحتی فوق‌العاده در استفاده از آن توسط متخصصان خلاق مورد استقبال قرار گرفت.” “سهولت در استفاده، یکپارچگی و کیفیت خیره‌کننده صفحه نمایش باعث شده است تا مانیتورهای UltraFine ال‌جی یک انتخاب عالی برای کاربران اپل باشند.”

اگر  مانیتور شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر مانیتور  اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 − = 19