ضربه خوردن صفحه تلویزیون

آیا ضربه خوردن پنل تلویزیون قابل تعمیر است ؟

ضربه خوردن صفحه تلویزیون بسیار مهم و می تواند در سلامت تلویزیون شما تاثیر گذار باشد . چرا ما انقدر به ضربه خوردن پنل یا صفحه نمایش به شما اشاره می کنیم ؟ وقتی نمایشگر تلویزیون ضربه می خورد، امکان شکستن آن بسیار بالا خواهد بود. همچنین ممکن است شکستگی اتفاق نیفتد اما مشکلاتی در روند کاری این قطعه و نحوه نمایش تصویر ایجاد شود. دغدغه شما عزیزان در این صورت این است آیا پنل تعمیر می شود؟ خب در چنین صورتی نمی توان به راحتی جواب این سوال را داد . اگر پنل بر اثر ضربه خوردن بشکند، عملا امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت. اما در شرایطی که نمایشگر سالم باشد، ممکن است بتوان پنل را تعمیر کرد. البته این کار نیاز به مهارت و دانش فنی بسیار بالایی دارد.

ضربه خوردن تلویزیون و شکستگی

نوع آسیب دیدگی و تعمیر آن

آسیب دیدگی های جزئی پنل حتما با متخصصانی که از هوش بالایی برخوردار هستند قابل تعمیر می باشد. و زیاد جای نگرانی ندارد ،اگر اجزاء پنل شامل بک لایت و … در حین ترمیم آسیب ببینند. هزینه تعمیرات پنل چند برابر خواهد شد. کارشناسان تعمیر تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران اول پنل را بررسی می کنند تا شدت آسیب دیدگی آن را براورد کنند. در صورتی که آسیب دیدگی در هر صورت قابل تعمیر نباشد دست به آن نمی زنند و به مشتری اطلاع می دهند .

بیمه لوازم خانگی و کاربردهای آن

شکستن پنل

شاید شما برای خرید تلویزیون به فروشگاه رفته باشید و فروشند تلویزیونی که به شما فروخته باشد به عنوان پنل یا تصویر ضد ضربه فروخته باشد. اما بعد از یک ضربه ، پنل خیلی راحت شکسته شده باشد . پنل ضد ضربه یک حرف بی معناست همه ی پنل ها قابلیت شکستن و یا آسیب دیدن را دارند . شکستن پنل اتفاق خوشایندی نیست چون هزینه ی تقریبا بالایی برای شما به وجود می آورد . بد نیست بدانید که پنل در تلویزیون LED ، LCD و … دارای صفحه اصلی یا ماژور است. این صفحه روی پلیت اصلی دستگاه قرار دارد. و لامپ های بک لایت در بخش پشتی آن تعبیه شده اند.

تفاوت تلویزیون های اصل و تقلبی

صفحات پولاریزه نور هم مابین این بخش ها قرار دارند. که باعث پخش شدن نور لامپ های بک لایت شده و در نتیجه نور در تمام سطح پنل یکنواخت دیده می شود. حالا اگر این ماژور بر اثر ضربه خوردن پنل تلویزیون بشکند، به هیچ عنوان نمی توان آن را تعویض کرد. با توجه به ظرافت بالای قطعات ذکر شده، بیشتر تعمیرکاران در چنین شرایطی پنل را تعویض می کنند. بنابراین می توان گفت در صورت شکستن پنل تلویزیون بهترین کار تعویض این قطعه خواهد بود.

ضربه خوردن تلویزیون های مختلف

 

برای اطلاعات بیشتر از محافظ صفحه نمایش به این صفحه مراجعه کنید

هزینه تعویض پنل

در بخش های قبل چندین بار اشاره کردیم پنل یا همان تصویر تلویزیون یک قطعه گران قیمت می باشد . به همین دلیل اگر پنل تلویزیون شما نیاز به تعویض باشد کارشناسان ما اول هزینه ی آن را با شما برآورد می کنند. البته مبلغی که به شما گفته می شود تقریبی است احتمال تغییر آن وجود دارد . در صورتی که شما رضایت داشته باشید شروع به تعمیر می کنند . نمایندگی های مجاز تعمیرات از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا تلویزیون دچار ایراد نشود . گاهی هزینه تعویض پنل به اندازه قیمت یک تلویزیون می باشد. و تکنسین های ما به شما خرید یک تلویزیون را پیشنهاد می کنند . پس خیلی دقت کنید و از تلویزیون خود مراقبت کنید.

هزینه خرابی صفحه تلویزیون

در صورت مشکل در مواجه شدن تلویزیون و یا صفحه نمایش آن با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 9 =