تلویزیون های OLED ال‌جی و کارایی آن ها

تلویزیون های OLED همراه با کارایی آن ها نسبت به بقیه

تلویزیون های OLED ال‌جی رویاهای خالقانشان را تحقق می‌بخشند

تلویزیون های OLED ال‌جی

شرکت ال‌جی رهبر جهانی تلویزیون های OLED، همچنان در حال ارتقا خود از طریق ۱۴ مدل جدید OLED در سال های اخیر بوده است است، این تلویزیون ها با رهبری سه سری تلویزیون های الهام گرفته شده از هنر  GX Gallery مانند تلویزیون ۴K Ultra HD کلاس ۸۸ تا ۷۷ اینچی مدل‌های Real 8K  و یک مدل کاملا جدید ۴۸ اینچی به بهبود محصولات ال‌جی کمک می‌کنند. تلویزیون های جدید OLED ال‌جی و تلویزیون های جدید ۸K و ۴K مدل NanoCell LCD ال‌جی که در نمایشگاه CES رونمایی شدند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت خیره‌کننده تصویر، طراحی خلاقانه با عملکرد به‌روز‌شده و ویژگی‌های دارای هوش‌مصنوعی را ارائه دهند، که در نتیجه فیلم‌ها، ورزش و بازی‌های ‌ویدیویی را به زندگی شما به گونه‌ای که هیچوقت تصور نمی‌کردید می‌آورند.

در قلب جدیدترین تلویزیون های ۴K و ۸K مدل OLED ال‌جی و ۸K NanoCell ال‌جی تعدادی هسته فناوری پیشرفته وجود دارد که مهمترین آن‌ها پردازنده جدید مبتنی بر هوش‌مصنوعی Alpha 9 Gen 3 است. این پردازنده پیشرفته از قدرت پردازش به‌روز‌شده و الگوریتم‌های یادگیری عمیق هوش‌مصنوعی بهره می‌برد تا کیفیت تصاویر را افزایش دهد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های تخصصی را برای انواع مختلف محتوا از جمله فیلم، بازی و ورزش فعال کند که در نتیجه تجربه کاربر را ارتقا می‌بخشد.

طرح های جالب ال جی

تلویزیون های premium ال‌جی از طرح‎‌های منحصر‌ به‌ فرد و زیبا استفاده می‌کنند که به راحتی با هر نوع دکوراسیون خانه ترکیب می‌شوند. سری جدید گالری مینیمالیستی با یک عامل بسیار باریک شکل طراحی را به مرحله کاملا متفاوتی رسانده است. مدل ۶۵ اینچی تنها ۲۰ میلی‌متر (۰٫۷۵ میلی‌متر) نازک است. این مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی که با آویزی که به طور خاص طراحی شده، جفت شده‌اند و روی دیوار نصب می‌شوند که در نتیجه ظاهری فوق‌العاده را ارائه می‌دهند و تلویزیون های OLED را به قطعه هنری در خانه تبدیل می‌کنند.

سری GX Gallery مدل‌های ۴K UHD به سری فوق‌العاده OLED WX Wallpaper (مدل‌های ۷۷ و ۶۵ اینچی خیلی نازک) وصل می‌شود و مدل OLED SIGNATURE R ال‌جی مدل (۶۵RX) برای ارائه فضا یکپارچه واقعی و یک عنصر لوکس مربوط به آینده ، محیط اطراف خود را صرف نظر از اینکه روشن باشد ، ارتقا می‌دهد.

تلویزیون OLED ZX Real 8K 2020 با ارائه چهار و شانزده برابر جزئیات بیشتر نسبت به تلویزیون های ۴k و HDTV فراتر از الزامات تعیین شده توسط انجمن صنعت رسمی تکنولوژی مصرف کننده، مختص به تلویزیون های ۸K Ultra HD  پیش رفته است. مدل‌های ۸۸ و ۷۷ اینچی OLED ال‌جی نیز از معیارهای اندازه‌گیری پیشنهاد شده توسط کمیته بین‌المللی اندازه‌گیری صفحه نمایش فراتر رفتند و جزو اولین تلویزیون های هستند که لگو CTA 8K Ultra HD را بدست ‌آوردند.

سایز های متفاوت تلویزیون

ال‌جی ضمن ارائه دو سری تلویزیون های محبوب ۴K UHD مدل‌ (CX,BX) در اندازه‌های ۷۷، ۶۵ و ۵۵ اینچ، کیفیت تصویر بی‌نظیر تلوزیون OLED ال‌جی را در یک اندازه کاملا جدید (۴۸ اینچ) را نیز ارائه می‌دهد.

این دستگاه تلویزیون ۴K UHD مدل (OLED48CX) حتی کیفیت تصویر واضح‌تری را با ۸ میلیون پیکسل در صفحه ۴۸ اینچی در مقایسه با تلوزیون ۹۶ اینچی۸K  را ارائه می‌دهد.

خط تولید تلویزیون های ال‌جی NanoCell توسط شش مدل تلویزیون Real 8K  (مدل‌های ۷۵ و ۶۵ اینچی در سری‌های Nano99، Nano97 و Nano95) افزایش پیدا کرده است. همه این تلویزیون ها فراتر از معیارهای تعیین شده توسط صنعت رسمی لگو ۸K UHD از CTA رفتند.

تجربه بی‌نظیر سینما

تلویزیون های OLED 2020 ال‌جی با استفاده از ترکیب فناوری self-emissive و ویژگی کاملا blacks با پشتیبانی از Dolby Vision IQ و حالت فیلم‌سازUHD Alliance ، با سطوح جدید واقع‌گرایی، سینما را به اتاق نشیمن می‌آورند. تلویزیون های ۲۰۲۰ OLED ال‌جی با استفاده از تصویربرداری با دامنه پویا و واضح Dolby Vision ، صدای فراگیر Dolby Atmos و برای اولین بار ویژگی Dolby Vision IQ ، تجربه فوق‌العاده بصری-سمعی را ارائه می‌دهند.  Dolby Vision IQ ویژگی‌های هوشمند جدیدی را برای تلویزیون ها ارائه می‌دهد که بدون توجه به نور محیط یا نوع محتوا، کیفیت تصویر بهینه را همانطور که سازنده‌ها انتظار دارند، ارائه می‌دهد.

تلوزیون‌ OLED شرکت ال‌جی

حالت جدید فیلم‌ساز با حمایت مدیران پیشتاز هالیوود تصاویر را به همان روشی که انتظار می‌رود، ارائه می‌دهد.

کاربرد های تلویزیون ال جی

تلویزیون های OLED ال‌جی درعین حفظ نسبت تصویر، رنگ و نرخ فریم (Frame Rate) به طور کامل و درست، با غیرفعال‌کردن برخی از جلوه‌ها پس از پردازش (مانند هموارسازی حرکت، کاهش و صاف کردن صدا) با استفاده از حالت فیلم‌ساز خود، دید اصلی کارگردان را با وفا داری کامل منعکس می‌کنند. تلویزیون های OLED ال‌جی توسط انجمن حرفه‌ای هالیوود به عنوان برترین‌ها در جایزه‌های مهندسی شناخته شده‌اند این تلویزیون ها با عنوان اولین و تنهاترین نرم‌افزار یکپارچه کالیبراسیون در سطح سخت‌افزار ارزیابی شدند و علاوه بر آن  به عنوان نمایشگرهای مصرفی پیشرو هالیوود برای استفاده در تولید محتوا تقویت شده‌اند.

پلتفرم WebOs تلوزیون هوشمند ال‎جی که برنده جایزه نیز شده است، موجب دسترسی تلویزیون های OLED و NanoCell به مجموعه‌ی برنامه نویسی از تعداد روزافزون ارائه‌دهندگان محتوا برتر میان اپلیکیشن‌ها و خدمات مانند دیزنی، نتفلیکس و CBS می‌شود. برنامه جدید اپلیکیشن Apple TV برای مشتریان این امکان را می‌دهد که ثبت نام کنند و Apple TV+ و کانال های Apple TV را تماشا کنند همانطور که می‌توانند به کتابخانه ویدیویی ITunes دسترسی پیدا کنند و بیش از ۱۰۰۰۰۰ فیلم یا نمایش‌ تلویزیونی را بخرند و یا اجاره کنند.

تجربه بی‌نظیر بازی

تلویزیون های ۲۰۲۰ ال‌جی با کیفیت تصویر فوق‌العاده و ویژگی‌های جدید اضافه شده به بازی، برای گیمرها ایده‌آل هستند و یکپارچه‌ترین و همجانبه‌ترین تجربه‌های بازی را روی صفحه نمایش بزرگ در هر مکانی ارائه می‌دهند. ال‌جی به عنوان اولین تولیدکننده تلویزیون که سازگاری NVIDIA   G-SYNC را ارائه می‌دهد، در حال افزایش این قابلیت در سال ۲۰۲۰ به ۱۲ تلویزیون OLED است تا تجربه بازی بی‌عیب و‌نقص را در رایانه شخصی بدون خش روی صفحه نمایش و یا سایر مصنوعات بصری آزاردهنده فراهم کند.

تلویزیون گیمر شرکت ال جی

با توجه به سرعت بی‌نظیر تازه‌سازی متغیر و زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع، تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان پیشرفته‌ترین تلویزیون بازی در بازار امروز به حساب می‌آید. با وجود تاخیر بسیار کم ورودی نمایشگرهای گران قیمت بازی دسکتاپ، تصاویر با جزئیات کامل از بازی‌های امروز در تلوزیون های OLED شگفت انگیزاند و یکدست بودن و پاسخگو بودن کنترل عملکرد روی صفحه نمایش مورد تجربه و اطمینان قرار گرفته است.

تلویزیون HDR شرکت ال جی

در صنعت دیگر، تلویزیون های OLED ال‌جی دارای حالت HGIG گروه بازی محبوب HDR است، بنابراین گیمرها هنگام اجرا بازی‌های HDR از طریق کنسول روی تلویزیون های ال‌جی خود می‌توانند از تصاویر با کیفیت بالا همانطور که خالقان و توسعه‌دهندگان انتظار داشتند استفاده کنند. HGIG بدنه‌ای است که توسط شرکت‌های صنایع بازی و نمایش ساخته شده است و استانداردهای لازم را برای بهبود تجربه بازی HDR برای مصرف‌کنندگان گسترش می‌دهد.

تلویزیون های OLED ال‌جی، در طول فرآیند بازی زیاد، حتی به رفع خستگی چشم کمک می‌کنند. صدور گواهینامه صفحه نمایش مناسب برای چشم Eye Comfort از آزمایشگاه معتبر بین‌المللی TUV Rheinland تایید می‌کند که تلویزیون های OLED ال‌جی قابلیت تنظیم محتوای نور آبی را دارند، بدون‌ لرزش هستند و از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. صفحه نمایش تلویزیون OLED ال‌جی با هر معیار تست TUV از جمله طیف گسترده‌ای از رنگ و HDR مطابقت دارد.

تلویزیون های مناسب برای بازی

تجربه بی‌نظیر ورزش

تلویزیون های OLED ال‌جی نه تنها برای نمایش گرافیکی و گیمرها ایده‌آل هستند بلکه برای طرفداران ورزش نیز مناسب می‌باشند. این تلویزیون ها با ارائه تجربه‌های هیجان‌انگیز با زمان پاسخگویی ۱۲۰ هرتز که توسط پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی a9 Gen3 و ویژگی‌های ورزش محور امکان پذیر شده است، ایده‌آل برای ورزش نیز می‌باشند.

هشدار ورزشی به کاربران کمک می‌کند تا تیم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند و به محض امتیاز آوردن یک تیم از آن مطلع شوند. کاربران می‌توانند تیم‌های مورد علاقه خود را در ورزش‌های مختلف مانند فوتبال آمریکایی، فوتبال، بیس‌بال و دیگر ورزش‌ها انتخاب کنند تا به صورت خودکار نتایج جدید مانند امتیاز آوردن یک تیم یا اعلام پایان مسابقه را دریافت کنند.

طرفدارن ورزش همچنین می‌توانند از صدای ارتقا‌داده‌شده بهره ببرند. تماشاگران می‌توانند تلویزیون های خود را به بلندگوهای بلوتوث متصل کنند تا صدای پویاتر ایجاد کنند و در نتیجه محیط استادیوم واقعی را در خانه خود تجربه کنند.

تلویزیون مناسب برای پخش فوتبال

پارک هیونگ سی، مدیر شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید:”دیدگاه ال‌جی برای ارائه ارزش خارق‌العاده به مشتریان خود امسال با مجموعه خط تولید جدید تلویزیون های الهام‌گرفته شده از هنر زنده می‌شود.” “فراتر از کیفیت تصویر فوق‌العاده که تلویزیون های premium  ال‌جی ارائه می‌دهند، محصولات اضافه شده جدید ال‌جی فناوری پیشرفته این شرکت را از طریق عرضه بهترین روش در یکپارچه سازی هوش مصنوعی و طراحی بی نظیر و آینده نگرانه که توسط فناوری OLED امکان پذیر می‌شود، را ارائه می‌دهند.”

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 6 = 3