تلویزیون های ۸K شرکت ال جی

The newest TVs of the year

تلویزیون های ۸K شرکت ال جی

تلویزیون های ۸K شرکت ال جی و آشنایی با توانایی و قدرت این نوع از تلویزیون های نسل جدید همراه با کیفیت عالی در این مطلب :

ویژگی های بارز در تلویزیون های ال جی

پردازنده: پردازنده در تلویزیون های ال جی در سال ۲۰۱۹  پردازنده a9 و a7 بودند، که هم نسل اول هم نسل دوم  این پردازنده ها در تلویزیون های ال جی نانوسل و اولد کار گذاشته شد. اما در سال ۲۰۲۰ پردازنده های هوشمند a9 نسل سوم قرار گرفته است که مانند رده های قبلی با هوش مصنوعی مجهز شده اند. این پردازنده تصاویر را با دقت بیشتر پردازش می کند، تشخیص چهره افراد در تصاویر و عمق و تمرکز بیشتر در تصویر و توانایی پردازش تصاویر ۸K از ویژگی های پردازنده هوشمند نسل سوم a9 است.

ویژگی LG AI Pro tech

این ویژگی مد های زیادی را به صدا اضافه می کند. صدا در تلویزیون های ۲۰۲۰ ال جی با این ویژگی به صورت فوق العاده ارائه می شود و تفاوت آشکاری  بین آنچه در تلویزیون های ۲۰۱۹ ارائه می شد و آنچه در تلویزیون های جدید ارائه می شود، ایجاد شده است. در تلویزیون های ۲۰۲۰ نه تنها صدا بلکه تن های آن هم به صورت قابل ملاحظه ای تقویت می شوند و حالت Equalizer در تنظیمات صدای تلویزیون ها وجود دارد.

ارتقای سطح کیفی  HDR در تلویزیون ال جی

در تلویزیون های سال ۲۰۱۹ ویژگی HDR به صورت قابل ملاحظه ای کیفیت تصاویر و کنتراست را افزایش می داد ، در تلویزیون های اولد سال ۲۰۲۰ ویژگی HDR ارتقا یافته و با کیفیت بیشتر به نمایش جزئیات تصاویر می پردازد. کارآمد ترین و مدرن ترین فرمت HDR مربوط به Dolby  Vision  است که در تلویزیون های ۲۰۲۰ اولد  Dolby Vision IQ قرار گرفت است. اما کاربرد اصلی آن چیست؟ در این ورژن جدید از  Dolby Vision در تلویزیون های اولد ۲۰۲۰ کیفیت و روشنایی تصویر چه در طول روز و چه در تاریکی و شبها حفظ می شود.

تلویزیون های 8K شرکت ال جی

یک خبر خوب برای گیمر ها در تلویزیون های ال جی

شرکت ال جی در تلویزیون های ۲۰۲۰ خود از Nvidia G-Sync استفاده کرده است که ویژگی Free Sync  کمک می کند تا تصویر بسیار روان و شفاف ارائه شود در حدود ۱۲ مدل از تلویزیون های اولد ال جی از این ویژگی استفاده شده است که امکان نمایش تصاویر ۴K با فرکانس ۱۲۰ هرتز را فراهم می سازد.

تلویزیون گیمینگ

ارتقای ویژگی های هوشمند در تلویزیون های ال جی

در تلویزیون های ال جی ۲۰۱۹ سیستم عامل WebOS  با ویژگی و امکانات بی نظیری به کار رفته بود. این سیستم عامل بسیار کاربردی و کارایی آن فوق العاده و حتی استفاده از آن خیلی آسان است. در ورژن های قبلی که در تلویزیون های ۲۰۱۹ موجود بود قابلیت پشتیبانی از دیگر سیستم عامل ها مانند اندروید  و IOS در بعضی از مدل ها امکان پذیر نبود. سیستم عامل موجود در تلویزیون های ۲۰۲۰ ارتقا یافته و می توان گفت که از هر لحاظ چه کارایی و چه سرعت، رضایت کاربران را به دست خواهد آورد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد webOS می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

تلویزیون های ال جی ۸K

در سال ۲۰۲۰ شرکت ال جی ۲ مدل از تلویزیون های اولد ۸K و ۴ مدل از تلویزیون های ۸K نانوسل را روانه بازار می کند. در این تلویزیون ها تمام ویژگی های موجود در تلویزیون های ۴K تولید ۲۰۱۹ موجود بوده و با این تفاوت که ورژن های بالاتری در تلویزیون های ال جی ۲۰۲۰ به کاربرده شده است. در تلویزیون های ال جی ۲۰۲۰ ویژگی Voice Assistant با ریموت کنترل انجام نمی شود و تلویزیون ها ۲۰۲۰ برای بهره گیری از این ویژگی همراه خود میکروفنی به صورت جداگانه دارند. تلویزیون های ال جی که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شوند.

جمع بندی

شرکت ال جی که یکی از عمده ترین تولید کنندگان تلویزیون است و گفته می شود که برای اولین بار این شرکت بوده است که تلویزیون های با کیفیت صفحه نمایش ۸K را روانه بازار کرده است در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۶ مدل از تلویزیون های خود را با کیفیت تصویر ۸K وارد بازار می کند که از این ۶ مدل دو مدل تلویزیون اولد و ۴ مدل دیگر تلویزیون های نانوسل هستند. در تلویزیون های ۲۰۲۰ شرکت ال جی پردازنده هوشمند a9 نسل سوم با نمایش حداکثر جزئیات و تشخیص چهره، ورژن جدید HDR با ویژگی Ambilight،  طراحی زیبا و سیستم عامل WebOS با قابلیت پشتیبانی از تمام سیستم عامل ها ، ویژگی Voice Assistant  با میکروفن همراه  وجود دارد .

کلام آخر

در نهایت باید اشاره کرد که تازه ترین تلویزیون led ال جی که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده است تلویزیون ۵۵ اینچ سری UN80 مدل ۵۵UN8060 می باشد که از ویژگی های این تلویزیون می توان به مجهز بودن به نسل جدید سیستم عامل WebOS، پشتیبانی از تکنولوژی Ultra Surround، ویژگی جذاب ™FILMMAKER MODE، قابلیت پخش محتوا به صورت صحنه های سینما و … اشاره کرد. این تلویزیون از نظر ظاهر تا حدودی با مدلهای ۲۰۱۹ تفاوت دارد و این تفاوت را در خوش تراش بودن و قالب حاشیه باریک آن می توان دید.

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 5 = 3