قابلیت‌هایی که یک تلویزیون هوشمند ارائه می‌دهد

آشنایی بیشتر با تلویزیون و کارایی نسل جدید آن ها

قابلیت‌هایی که یک تلویزیون هوشمند ارائه می‌دهد در حالیکه تلویزیون های معمولی فاقد آن هستند.

سوال امروزی خیلی از شما عزیزان این است ، قابلیت‌هایی که یک تلویزیون هوشمند ارائه می‌دهد چه می باشد و کارایی آن ها چیست ؟ با وجود آنکه هنوز زمان زیادی از آن دوران نگذشته است، اما امروز می‌توانید، انبوهی از آپشن‌های موجود را پیش از انتخاب کردن مجموعه تلویزیون مناسب خانه خود مشاهده کنید.

قابلیت‌هایی که یک تلویزیون هوشمند ارائه می‌دهد

سوال این است که آیا امروزه نیاز به خریداری تلویزیون هوشمند وجود دارد؟ و اینکه تلویزیون هوشمند خود به چه معنا است؟ و یک تلویزیون هوشمند، چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که دیگر تلویزیون ها معمولی آن را عرضه نمی‌کنند؟ در واقع تلویزیون ها هوشمند قادر به حل پازل‌های سودکو نخواهند بود و قرار نیست هیچ یک از استادان بزرگ شطرنج جهان را شکست دهند. اما این تلویزیون های هوشمند، گزینه‌های سرگرم کننده‌ی بیشتری را نسبت به تلویزیون های معمولی به کاربران ارائه می‌دهند. اصطلاح “تلویزیون هوشمند” تنها به این معنی است که تلویزیون شما به اینترنت متصل است، و می‌تواند به خدمات جاری متصل شده و محتوای دیجیتالی وسیعی را ارائه دهد.

بنابراین تلویزیون های هوشمند دقیقا چه قابلیت‌هایی دارند که دیگر مدل‌ها ارائه نمی‌دهند؟

جستجو در اینترنت و معاشرت کردن

اکثریت قریب به اتفاق تلویزیون های هوشمند جدید دارای مرورگر وب هستند، همچنین با ارتقای HTML5 در محتوای جاری، شما اکنون می‌توانید از مرورگر تلویزیون خود برای پخش محتوا از رسانه‌های محبوب مانند وب سایت BBC NEWS و Guardian استفاده می‌کنید. بسیاری از تلویزیون های هوشمند همچنین به شما امکان می‌دهند تا کیبورد و ماوس خود را به آن‌ها متصل کنید؛ به عبارت دیگر، به شما امکان می‌دهند تا از تلویزیون خود به عنوان یک نوع رایانه شخصی استفاده کنید.

در نتیجه، هم‌اکنون می‌توانید اکانت فیسبوک خود را در تلویزیون خود مشاهده و بررسی کنید. بیشتر تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند مانند سامسونگ و ال‌جی برنامه‌های پیچیده‌ای در رسانه‌های اجتماعی دارند و به شما امکان می‌دهند تا درحالیکه فعالیت دیگری را انجام می‌دهید، از طریق تلویزیون های هوشمند وارد اکانت خود در این رسانه‌ها شوید. حتی این قابلیت نیز وجود دارد تا از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند Skype به راحتی و حتی بدون ترک صندلی خود تماس‎های ویدیو کنفرانسی برقرار کنید؛ اگرچه شما احتملا همچنین نیاز به خرید یک دوربین وب سازگار با تلویزیون های خود را دارید.

قابلیت‌هایی که یک تلوزیون هوشمند ارائه می‌دهد

این تلویزیون ها، محتوای متناسب با برنامه‌های شما را ارائه می‌دهند.

اگر نسبت به دیگر قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند آگاه نیستید، توجه داشته باشید که این تلویزیون ها مجموعه‌ای از خدمات درخواستی مانند BBC iPlayer، ITV Player  و ۴OD را به طور پیش فرض نصب می‌کنند. حتی اگر تلویزیون های شما این خدمات را ارائه نمی‌دهند، شما می‌توانید به راحتی این قابلیت‌های را در عرض چند دقیقه اضافه کنید. این سرویس‌ها به شما امکان می‌دهند تا برنامه‌های تلویزیونی را که پیش‌تر تماشا نکردید، را مشاهده کنید و یا از طریق آرشیو، نمایش‌هایی را که به آن‌ها علاقمند هستید، را مشاهده کنید و عادات مشاهده خود را از راهنمای تلویزیون فراتر ببرید.

بهترین قابلیتی که تلویزیون های هوشمند ارائه می‌دهند، چیست؟ نمایش تمام محتواهای مورد علاقه کاربران

لیست خدمات در حال پخش که از طریق یک تلویزیون هوشمند قابل دسترسی هستند، بسیار زیاد است. این لیست شامل تماشای فیلم‌های گربه مورد علاقه خود در YouTube یا تماشای فیلم‌های کلاسیک در رسانه‌هایی همچون نتفیلکس، Hulu و تلویزیون آمازون می‌شود. تلویزیون های هوشمند می‌توانند طیف گسترده‌ای از خدمات مختلف را کنترل کنند و این قابلیت فقط به نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی محدود نمی‌شود.

تفاوتی ندارد که در یک مهمانی حضور داشته باشید و یا مشغول تمیز کردن خانه خود باشید، پخش موسیقی از طریق خدماتی مانند Spotify و به واسطه تلویزیون هوشمند خود انتخاب بسیار خوبی است. زیرا شما می‌توانید از میان ده‌ها میلیون آهنگ محبوب که با آن‌ها آشنا هستید و به آن‌ها علاقه دارید، موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای تلویزیون های هوشمند این است که می‌توانند چت‌های ویدیویی زنده را به صورت مستقیم از تلفن همراه شما به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهند و پخش کنند. احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید که بسیاری از اپلیکیشن‌های تلفن همراه شما دارای آیکون داخلی در سمت راست بالای صفحه نمایش هستند تا فرآیند ذکر شده را آسانتر کنند.

در شرایطی که تلفن هوشمند خود را از طریق وای‌فای به تلویزیون هوشمند خود متصل می‌کنید (که یک فرآیند بسیار ساده است)، هنگام پخش هرگونه محتوا در تلفن هوشمند شما، این آیکون به صورت خودکار ظاهر خواهد شد و به سادگی لمس آن آیکون می‌توانید محتوای مورد نظر را در تلوزیون خود پخش کنید.

آشنایی تلویزیون های نسل جدید الجی

تلویزیون های هوشمند به شما گوش می‌دهند.

برخی از مدل‌های جدید تلویزیون دارای سیستم‌های کنترل صوتی داخلی هستند تا کاربران بتوانند کنترل مشاهدات خود را آسانتر کنند.

شما می‌توانید به جای جستجو در ریموت کنترل خود، لیستی از آپشن‌های مورد نظر خود را در این تلویزیون ها پیدا کنید. تنها لازم است به تلویزیون های خود بگویید که می‌خواهید وارد یوتیوب شوید و یا می‌خواهید حجم صدا را کم کنید، و در آخر نیز مشاهده کنید که خواسته‌های شما حتی بدون تکان دادن انگشت دست خود، انجام می‌شوند. علاوه بر آن، برخی از تلویزیون های هوشمند به شما امکان می‌دهند، تا دستوراتی مانند تغییر کانال، خاموش کردن تلویزیون یا تغییر میزان صدا را تنها با تکان دادن دست خود در یک جهت خاص، انجام دهید.

قابلیت‌هایی که یک تلوزیون هوشمند ارائه می‌دهد

با تلویزیون های هوشمند به روز باشید.

تلویزیون ها نیز مانند همه‌ی فناوری‌ها، در برخی از مواقع، منسوخ خواهند شد. همچنین با معرفی فناوری ۴k، احتمالا بسیاری از تلویزیون های خارج از ایالت متحده آمریکا در حال حاضر خیلی قدیمی به نظر می‌رسند. خبر خوب آن است که بسیاری از تولیدکنندگان معتبر تلویزیون های هوشمند به‌ روز رسانی‌های منظمی را ارائه می‌دهند. این بروزرسانی‌ها اغلب قابلیت‌های ارتقایافته را به تلویزیون ها اضافه می‌کنند، و در نتیجه اگر یک تلویزیون هوشمند جدید را خریداری کنید، این تلویزیون برای سالیان، سرگرمی‌های خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =