اتصال تلویزیون به اینترنت

آموزش اتصال تلویزیون های ال جی به اینترنت

اتصال تلویزیون به اینترنت می تواند برای شما جالب باشد. زیرا یکی از سرگرم کننده ترین دستگاه های منزل ما همان تلویزیون است. با هوشمند شدن و بروز رسانی آن علاقه ما به این دستگاه روز به روز بیشتر می شود . تلویزیون های نسل جدید قابلیت اتصال تلویزیون به اینترنت را برای شما فراهم می کند . حال با اتصال به اینترنت بجز نمایش تلویزیون در دنیای اینترنت و از کارهای دیگر اینترنتی می توانید استفاده کنید. شاید تلویزیون شما امکان متصل شدن به اینترنت را داشته باشد ولی شما راه های اتصال آن را ندانید . با مطالعه این مقاله اگر تلویزیون شما این قابلیت را داشته باشد به آسانی موفق به انجام این کار می شوید.

روش های اتصال به اینترنت

۱-اتصال با سیم : در این روش شما باید تلویزیون خود را با کابل Lan به دستگاه مودم متصل کنید . در قسمت اتصال به شبکه سپس اتصال ‌با سیم را تایید کنید.

۲-اتصال بی سیم : در این روش تلویزیون شما از طریق wi-fi به مودم یا شبکه متصل می شود . بعضی از تلویزیون های قدیمی  wi-fi داخلی ندارند و باید به این نوع تلویزیون ها دانگل متصل کنید.

دانگل و کابل Lan

یکی از کارهای دیگری که می توانید از طریق wi-fi تلویزیون خود انجام دهید این است که تلویزیون خود را به تلفن همراه متصل کنید و تصویر آن را بر روی تلویزیون نمایش دهید.

آشنایی با یکی از روش های اتصال تلویزیون به تلفن همراه

نحوه اتصال به اینترنت

۱- ابتدا وارد منوی تلویزیون شوید در قسمت شبکه گزینه ی اتصال شبکه را انتخاب کنید.

اتصال شبکه

۲- همان طور که گفتیم از طریق wi-fi یا کابل Lan ، قبل از انجام اتصال ابتدا بستر ارتباطی را فراهم کرده و سپس گزینه شروع اتصال را انتخاب نمایید.

وای فای

۳- اگر هر دو اتصال برای تلویزیون فراهم باشد . تلویزیون از شما نوع اتصال را درخواست می کند ، در صورتیکه که کابل شبکه متصل نباشد، دستگاه تنها شبکه بی‌سیم را جستجو می‌کند.

۴- تلویزیون مودم های اطراف را به شما نمایش می دهد ، مودم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Wi Fi

۵- در این قسمت کد امنیتی wi-fi را از شما در خواست می کند . شما با استفاده از کنترل جادویی و صفحه کلید مجازی آن را تایپ کرده و سپس دکمه ی تایید را کلیک کنید.

۶- در این مرحله نیز مجددا بر روی دکمه تایید کلیک کنید.

اینترنت

۷- در صورت تایید شبکه‌ی WiFi گزینه‌ی تکمیل، و در صورت انصراف و تمایل به اتصال به مودم دیگر، بر روی دکمه‌ لیست شبکه دیگر کلیک کنید.

وای فای

۸- برای تست وضعیت اتصال شبکه از بخش گزینه، وضعیت اتصال را انتخاب کنید.

اینترنت تلویزیون

۹- در این بخش اگر اتصال شما به اینترنت برقرار باشد ، در کنار هر ۴ آیکون مشخص شده علامت تیک مشاهده خواهد شد.

اینترنت تلویزیون


۱۰- در صورتیکه این علامت تنها در اولین مرحله مشاهده شود و بقیه آیکون‌ها دارای علامت ضربدر باشند، اتصال تلویزیون به مودم برقرار است و اشکال در تنظیمات مودم یا شبکه اینترنت است.

۱۱- بعد از موفق شدن اتصال تلویزیون خود به اینترنت ، برای باز کردن صفحات وب در منوی Home Dashboard بر روی گزینه ی اینترنت کلیک کنید.

 

اینترنت تلویزیون

۱۲- پس از باز شدن صفحه مورد نظر به راحتی می‌توانید با کنترل جادویی، بر روی نقاط دلخواه کلیک کرده و با استفاده از اسکرول روی ریموت، صفحه را به بالا یا پایین ببرید.

بروزرسانی و یا آپدیت تلویزیون ال جی

کلام آخر

در این مقاله هر کاری که برای اتصال به اینترنت لازم بود به شما عزیزان توضیح داده شد . اگر بیشتر توضیحات در مورد اتصال بی سیم می باشد برای اینکه اتصال از طریق سیم فقط چند کار جزئی دارد که آن ها هم مختصر توضیح داده شد . اگر برای شما هر سوال پیش آمد بپرسید تا جواب خود را دریافت کنید.

در صورت هر گونه مشکل و یا سوالی می توانید با این شماره تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

25 + = 31