یخچال ساید‌ بای‌ ساید ال‌جی

یخچال و فریزر ساید بای ساید ال‌جی مدل LG SXB535NS

در این مقاله قصد معرفی یخچال و فریزر زیبا ، بهینه و پرقدرت ال‌جی را داریم. لوازم خانگی ال‌جی در ایران از پرطرفدارترین محصولات خانه‌ هاست. برای انتخاب یخچال و فریزر باید آیتم‌های زیادی را مدنظر قرار دهید که ما در مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت؛ طراحی و زیبایی ظاهری، حجم و فضای قابل استفاده‌ی یخچال، طبقه‌بندی و سازمان‌ دهی فضای داخلی، فناوری‌هایی که محصول را خاص و قابل اعتماد می‌سازد و… . در این مطلب ما به تمام این ویژگی‌ها درباره‌ی یخچال ساید‌ بای‌ ساید ال‌جی مدل LG SXB535NS می‌پردازیم.

طراحی

ابعاد یخچال، حدودا ۹۰ سانتی‌متر در ۷۵‌ سانتی متر است که به‌عنوان اصلی‌ترین دستگاه در آشپزخانه، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. رنگ بدنه‌ی دستگاه تیتانیوم است که با طراحی داخلی هر آشپزخانه‌‌ای سازگار است. این یخچال زیبای ال‌جی، ۴ طبقه و ۲ کشو برای قسمت یخچال و ۴ طیقه و ۲ کشو بریا فریزر دارد و برای کسانی که اهل طبقه‌بندی و نظم‌دهی همه‌چیز هستند، حس خوبی خواهد داشت . روی درب بالا و سمت چپ، یخ‌ ساز و آب‌سردکن قرار دارد. نگران فضایی که یخ‌ساز SpacePlus درون یخچال اشغال کرده نباشید. سیستم یخ‌ساز و آب‌سردکن بسیار باریک تعبیه شده و مزاحمتی برای فضای داخلی یخچال ندارد. نیازی هم به پر کردن دستی مخزن نیست و به لوله‌کشی آب متصل خواهد شد.

طراحی زیبای یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی

به‌ جای باز کردن درب دوبار ضربه بزنید.

یخچالهای SXB535NS مجهز به قابلیت InstaView یا مشاهده‌ی آنی است. کافی است با دو ضربه‌ی کوتاه یخچال را از خواب بیدار کنید. سطح آینه‌گون روی در، با ضربه‌ی شما تبدیل به یک جداره‌ی شیشه‌ای می‌شود و فضای داخلی در معرض دید قرار می‌گیرد. حالا خیلی راحت می‌توانید محتویات داخل را بررسی کنید. این قابلیت هوشمندانه توانسته به کاهش۴۱ درصدی اتلاف انرژی دستگاه منجر شود. همچنین همانطور که از اسم دستگاه معلوم است، ساختار درب دولایه در این محصول رعایت شده و در رویی با فشردن دکمه‌‌ای که زیر آن قرار دارد به طور اتوماتیک باز می‌شود.

محفظه‌های اختصاصی و قابل کنترل

یخچال‌ SXB535NS یک دستگاه ساید‌بای‌ساید است که با محفظه‌ی باریک و عمیق در هر دو قسمت یخچال و فریزر ساخته شده. علاوه بر طبقات متعدد یخچال، دو کشوی بزرگ در قسمت پایینی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری حجم زیاد میوه و سبزیجات استفاده کنید. دکمه‌ی اسلایدی روی کشو اجازه تنظیم رطوبت آن را به شما داده است و با قراردادن آن در حالت مناسب، طراوت مواد غذایی به مدت بیشتری حفظ می‌شود. بنابراین باید این دستگاه را از منظر طراحی، همه‌چیزتمام بدانیم.

جمع‌بندی

یخچالهای SXB535NS یک سایدبای‌ساید پیشرفته از ال‌جی است که بدون شک طراحی چشم‌گیر و قابلیت‌های بی‌نظیری را در خود جمع کرده است. قابلیت InstaView بی‌تردید جذاب‌ترین ویژگی یخچال و فریزر SXB535NS  است که با وجود کاربرد ‌بودن، تا حدی هم جنبه‌ی لوکس دارد. این مدل، گنجایش کافی برای استفاده‌ی یک خانواده‌ی پرجمعیت را دارد و با برخورداری از آبسردکن و یخ‌ساز خودکار، مصرف انرژی بهینه و سیستم هوشمند عیب‌یابی عملکرد بسیار رضایت‌بخشی از خود نشان داده است. قدرت و کارایی دستگاه نیز مثل همیشه، با برند ال‌جی تضمین شده است.

یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی

چند نکته قبل از خرید یخچال

2 نظرات
  1. وحید شهبازی می گوید

    من تازه داماد هستم و دنبال یه یخچال برای جهزیه می گشتم، وقتی این مطلب رو خوندم با این مدل از یخچال های الجی آشنا شدم، عالی بود

  2. فرهادی می گوید

    خوب شد قبل از خرید به سایتتون سر زدم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 6