معرفی و بررسی اسپیکر LG PH4

اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل LG PH4


با اسپیکر ال‌جی،  هر زمان، هر جا، لذت موسیقی را کنارتان همراهتان می‌آورد. باید گفت اسپیکر LG PH4 درست همانی ست که برای هر مهمانی لازمتان می‌شود. صدای شگفت‌انگیز و واضحی که با پشتیبانی از تکنیک‌های فراگیری صدا، تجربه‌ی گوش کردن به تمام جزئیات موسیقی را برایتان میسر می‌کند.

بعد از مشاهده‌ی ابعاد دستگاه، حجم و کیفیت صدایی که می‌شنوید برایتان باورناپذیر خواهد بود؛ یک اسپیکر قابل حمل کوچک با توان خروجی ۱۶ وات، بازدهی بالای باتری، زیبایی منحصر به‌فرد و سادگی در کار کردن. اگر به دنبال یک اسپیکر مطمئن هستید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

شکل ظاهری اسپیکر PH4، شبیه یک استوانه به ارتفاع ۱۷.۵ سانتی‌متر و قطر ۸ سانتی‌متر است. دورتادور این استوانه، خروجی صدای دستگاه است. روکش یکدستِ پوشیده شده بر آن، جلوه‌ی زیبا و دلچسبی به محصول داده. این روکش رنگ‌های متنوعی دارد که می‌توانید بنابر سلیقه‌تان هرکدام را انتخاب کنید. البته یک نوار باریک به ارتفاع، این روکش را قطع کرده که نباید دلسردتان کند. یکی از ویژگی‌های این اسپیکر همین نوار نورانی است. چراغ LED که خیلی ممکن است به کار بیاید؛ این چراغ حالت‌های نوردهی متنوعی دارد و همچنین وقت شارژکردن دستگاه، شما را با خبر می‌کند. وجه بالایی اسپیکر کلیدهای کنترلی قرار دارد؛ ۵ دکمه‌ی کنترلی ضروری که خیلی راحت کلیک می‌شوند. وجه پایینی هم ورودی AUX، شارژر MicroUSB و کلیدهای Reset، Bass و چراغ LED قرار دارد. روی ورودی‌ها، درپوشی قرار می‌گیرد تا دستگاه کماکان ضدآب باشد. صدای پرقدرت اسپیکر ال جی همچنین اسپیکر را می‌توانید با بند تسمه‌ای که به آن آویزان است به هرجا که برایتان راحت‌تر است متصل کنید. بنابراین به نظر می‌رسد که این محصول نمره‌ی بالایی در زمینه‌ی طراحی می‌گیرد.

طراحی LG PH4 به گونه‌ای ست که صدا را در محیط، به‌طور یکسان گسترش می‌دهد. بلندگو پشت و رو ندارد و به راحتی می‌تواند وسط میهمانی‌ها قرار گیرد. تکنولوژی IPX4 که در این اسپیکر مورد استفاده قرار گرفته، کیفیت صدای خوبی را فراهم ساخته. این کیفیت صدا، حتی زمانی که اسپیکر را زیر بارش باران استفاده کنید هم دریافت می‌شود. صدای بم دستگاه، به لطف تکنولوژی Bass Boost فراتر از انتظاری ست که ما از یک اسپیکر قابل حمل کوچک داریم. حجم صدای خروجی اسپیکر به قدری ست که بتوانید از آن در محیط‌های آزاد نیز بهره ببرید. PH4 ضدآب است و می‌توانید از آن کنار استخر یا در سفرهایی که احتمال بارندگی دارد نیز استفاده کنید. PH4 سازگاری خوبی با آب‌وهوای مختلف دارد. پس به راحتی آن را به سفر ببرید.

اسپیکرهای قابل حمل، این روزها همگی قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند. ال‌جی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های پیشرو در هوشمندسازی، همیشه گامی فراتر از بازار برداشته است. اسپیکر LG PH4، می‌تواند همزمان به دو دستگاه بلوتوث متصل شود. پس پلی‌لیستتان را هم از لپ‌تاپ و هم از گوشی‌تان انتخاب کنید و یا با دوستتان نوبتی آهنگ انتخاب کنید. مانند همه‌ی دستگاه‌های پخش صدا جک صدای ۳.۵ میلی‌متری هم می‌تواند به شما در صرفه‌جویی شارژ دستگاه کمک کند. پس برای بیشترین کارایی زمانی، بلوتوث را خاموش کنید و با AUX، آهنگ‌ها را پلی کنید. کارایی هوشمند اسپیکر اما این تمام قابلیت‌های اسپیکر نیست؛ حین استفاده از اسپیکر اگر تماستان محرمانه و خصوصی نیست، می‌توانید با همین اسپیکر تماس را برقرار کنید. میکروفن داخلی اسپیکر صدای تمیز و بدون نویزی را انتقال می‌دهد که برای این منظور مناسب است.

تنها با یک بار شارژ کردن دستگاه، تا ۱۰ ساعت به موسیقی گوشی کنید. اگرچه میزان شارژدهی دستگاه به نحوه‌ی استفاده‌ی شما بستگی دارد؛ اما در شرایط استفاده‌ی استاندارد از دستگاه، اسپیکر تا ۱۰ ساعت همراهتان خواهد بود. توان خروجی کل دستگاه، ۱۶ وات است و در حالتی که موسیقی گوش نکنید و فقط بلوتوث روشن باشد، تنها ۶ وات مصرف خواهد کرد. همچنین در حالت استندبای و خاموش بودن بلوتوث، توان مصرفی کمتر از ۰.۵ وات است. بنابراین اگر در سفر بخواهید بیشترین زمان ممکن اسپیکر همراهتان باشد، بهترین گزینه استفاده از AUX است. درگاه شارژ دستگاه، MicroUSB است. بنابراین نگران خراب شدن یا گم شدن کابل و شارژر دستگاه نباشید.

ویژگی‌های اسپیکر شاید منحصر به فرد نباشد اما، این‌ها همه در کنار اسم LG اعتماد به خصوصی را برای انتخاب این دستگاه ایجاد می‌کند. البته برای به دست آوردن این کیفیت، هزینه‌ی نسبتا بالایی را هم باید متحمل شوید. قیمت دستگاه در حدود ۱۱۰ دلار است. • قابلیت اتصال بلوتوث و سیمی (AUX) • صدای بسیار با کیفیت با قابلیت پخش گسترده در فضا • به اشتراک گذاشتن اتصال با یک دستگاه بلوتوثی دیگر • مناسب برای برقراری تماس تلفنی • مقاومت بالا در برابر باران و شرایط آب‌وهوایی مختلف • تا ۱۰ ساعت شارژدهی با باتری ماندگار اسپیکر جدید ال جی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

47 − = 44