تلویزیون های ال‌جی ۸K ULTRA HD

LG TVs FIRST TO EXCEED OFFICIAL INDUSTRY DEFINITION FOR 8K ULTRA HD TVS

معرفی و مزایای تلویزیون های ال‌جی ۸K ULTRA HD

لگو و نام تجاری رسمی  ۸K Ultra HD مستقر شده توسط CTA در آمریکا ، برای ارائه یک تعریف واضح‌ تر توسعه داده شده‌اند این تعریف به منظور شناسایی بهتر محصولات که نیاز های کلیدی ۸K Ultra HD را ارائه می‌دهند به خرده فروشان و مصرف کنندگان کمک می‌کند. آشنایی بیشتر با تلویزیون های ال‌جی ۸K ULTRA HD و قدرت صفحه نمایش آن :

CTA تعریف ۸K  خود بر آستانه مشخص شده توسط کمیته بین‌المللی اندازه‌گیری صفحه نمایش، قرار داد. دستور‌العمل اندازه‌گیری برپایه مدولاسیون کنتراست (CM) بیان می‌کند که وضوح تصویر باید حداقل ۵۰ درصد آستانه CM را به همراه ۳۳ میلیون پیکسل فعال برای رسیدن به کیفیت ۸K UHD را برآورده کند. سایر نهادهای تعیین کننده استاندارد صنعت مانند سازمان بین‌المللی استاندارد سازی نیز از مدولاسیون کنتراست به عنوان معیار صنعت استفاده می‌کنند.

تلوزیون‌های ال‌جی 8K ULTRA HD

 هر تلویزیون ۸k ال‌جی لگوی CTA 8K UHD را نمایش می‌دهد. این تلویزیون ها را در دوسته ارائه می‌دهند و ال‌جی را به رهبر جهان در این عرصه تبدیل کردند. تلویزیون های OLED (LG SIGNATURE OLED 8K) و LCD (LG 8K NanoCell TV) همه مقادیر CM را در بازه ۹۰ درصد ارائه می‌دهند؛ در حالی که برخی از مدل‌های دیگر در صنعت دو برابر در رقم‌های پایین‌تر باقی می‌مانند.

صدور گواهینامه محصول Intertek

آزمایش شخص ثالث توسط سازمان جهانی آزمایش و صدور گواهینامه محصول Intertek تایید کرد که تلویزیون های ۷۵ اینچی NanoCell 8k ال‌جی به مراتب از ملزومات اندازه‌گیری CM که توسط ICDM تعیین شده است‌، بالاتر رفتند و ۹۰ درصد CM را به صورت افقی و ۹۱ درصد CM را به صورت عمودی باز می‌گردانند. یکی دیگر از شرکت‌های معتبر بین‌المللی آزمایش VDE (Verband Deutscher Elektrotechniker) نتایج تقریبا مشابه CM را گزارش داد.

نام هو جان، معاون ارشد تحقیق و توسعه شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی عنوان کرد: “CTA یک قدرت برای صنعت تکنولوژی مصرف‌کننده است، استفاده ال‌جی از لگو CTA 8K UHD یک پیام واضح را به مصرف‌کنندگان ابلاغ می‌کند که یک تلویزیون Real 8K ال‌جی تجربه مشاهده مد نظر مصرف‌کنندگان را ارائه می دهد.”

چند کارایی تلویزیون های ال‌جی ۸K ULTRA HD

۱ . ورودی دیجیتال: تلویزیون های ال‌جی با گسترده‌ ترین انتخاب قالب‌ های محتوا شامل HEVC‌، AV1 یوتیوب، VP9، HDMI، USB و شبکه سازگار هستند.

۲ . مقیاس: تلویزیون های ال‌ جی براساس شبکه یادگیری عمیق، مقیاس هوش‌مصنوعی را ارائه می‌دهند.

۳ . در میان همه، یک نمایشگر باید حداقل ۵۰ درصد مدولاسیون کنتراست با استفاده از الگوی گریل ۱*۱ که مطابق با دستورالعمل‌های که توسط کمیته اندازه گیری استاندارد نمایشگر تعیین شده در نسخه ۱٫۰۳c ، بخش ۷٫۸ ، داشته باشد.

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

37 − 34 =