اولین‌ها در بازار توسط ال‌جی

[BEYOND NEWS] FIRST TO MARKET: A TRADITION OF INNOVATION

اولین‌ها در بازار: سنت نوآوری‌ ال‌جی

اولین‌ها در بازار توسط ال‌جی

ایجاد یک محصول یا فناوری که هرگز دیده نشده، نیازمند ویژگی‌هایی مانند نوآوری و همچنین سخت‌کوشی و عزم می‌باشد. در یک صنعت مانند صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی، بسیاری از رقبای جهانی در پی آن هستند که با ارائه محصولات و فناوری‌های جدید، به اولین‌های بازار در این حوزه تبدیل شوند، توانایی معرفی نوآوری‌های جدید و بی‌نظیر پیش از هر شرکت دیگری، بسیار دشوار است. و توانایی انجام هر ساله و تکرار ارائه اولین‌ها، یک شاهکار نادر و استثنایی است. اولین‌ها در بازار توسط ال‌جی همیشه می توان گفت از توانایی های بی نظیر و طرفداران زیادی برخوردار بوده است .

ارائه اولین‌ها همان ویژگی است که ال‌جی آن را دارا می‌باشد.

ال‌جی معرفی اولین‌ها را در نمایشگاه‌های صنعت، به یک سنت و روش تبدیل نموده است. نوآوری‌هایی که ال‌جی در نمایشگاه‌های IFA و CES در برلین رونمایی نموده، به خانه مشتریان راه پیدا کرده‌اند تا زندگی آن‌ها را بهتر سازند. اکنون با وارد شدن به دهه جدید، به برخی از لوازم‌خانگی که ال‌جی طی ده سال اخیر عرضه نموده، نگاهی می‌اندازیم.

ماشین لباسشویی AI DD ال‌جی

یکی دیگر از تولیدات این شرکت ماشین لباسشویی AI DD است که در اوایل CES 2020 معرفی شد، نشان‌دهنده ۲۰ سال ارتقاء و اصلاحات به موتور پیشرو Direct Drive است، این ماشین لباسشویی جزو اولین‌های صنعت است که توانایی به کار‌گیری از هوش‌مصنوعی در عملکرد خود را دارا می‌باشد. این دستگاه با قابلیت هوش‌مصنوعی می‌تواند حجم و وزن هر دفعه شستشو را تشخیص دهد و پارچه‌های مختلف متشکل هر دفعه شستشو را شناسایی کند تا چرخه شستشوی بهینه را برای اطمینان از بهترین نتایج تعیین کند.

یخچال و فریزر‌های ال‌جی InstaView

یکی دیگر از اولین‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020، یخچال و فریزر‌های ال‌جی InstaView با Craft Ice است که یخ‌های کروی شکل تولید می‌کنند. Craft Ice ال‌جی با وجود یخ‌های کروی شکلی که دیرتر از یخ‌های مکعب شکل ذوب می‌شوند، موجب شده تا طعم نوشیدنی‌ها به مدت طولانی‌تری حفظ شود و شما را به یک متصدی نوشیدنی تبدیل می‌کند.

HomeBrew ال‌جی

 HomeBrew ال‌جی، اولین سازنده مبتنی بر کپسول maker Craft beer، روند تولید خانه را اصلاح می‌کند و نوشیدنی دلپذیر و تسکین دهنده تشنگی را تولید می‌کند. این سیستم، برنده یکی از جایزه‌های نوآوری در نمایشگاه CES 2020 شده و از یک الگوریتم تخمین زده شده برای تخمیر استفاده می‌کند و راحتی بی‌نظیری را در نظافت خود ارائه می‌دهد.

اولین‌ها در بازار توسط ال‌جی

تولید سال ۲۰۱۶

مورد دیگر اولین‌ها در فناوری یخچال‌ و‌ فریزرها، ویژگی InstaView Door in Door است که ابتدا در یخچال‌های Signature ال‌جی سال ۲۰۱۶ اضافه شد. با ضربه‌زدن روی شیشه ، پنجره بیرونی یخچال و یا در مواردی اجاق‌گاز شفاف می‌شود تا کاربران بتوانند فضای داخلی یخچال و اجاق را بدون هدر‌رفت سرما و یا گرما مشاهده کنند.

اولین‌ها در بازار شرکت ال‌جی

تولید سال ۲۰۱۵

در سال ۲۰۱۵ ال‌جی از محصولات جدید نوآورانه در گروه ماشین لباسشویی رونمایی کرد. سیستم انقلابی Twin Wash ماشین لباسشویی Front-loading، امکان شستشو دو دفعه جداگانه را به طور همزمان فراهم می‌کند. با وجود mini ماشین لباسشویی، مدت زمان چرخه شستشو از طریق حجم بارهای کمتر، کاهش پیدا می‌کند.

شرکت ال جی در سال ۲۰۱۱

Styler ال‌جی از زمان ظهور در سال ۲۰۱۱ تا کنون همچنان جزو وسایل و لوازم خانگی بی‌نظیر است. هنگامی که نوبت به لباس‌هایی می‌رسد که باید خشک و تمیز باشند، این سیستم مدیریت پوشاک با استفاده از TrueSteam به جای استفاده از آب برای استریل کردن و طراوت لباس یا برای از بین بردن چروک لباس‌ها و بوی ناخوشایند، همچنان به اثربخشی و راحتی در صنعت ادامه می دهد.

ال‌جی (انجام کاری برای اولین بار) را به یک سنت تبدیل کرده است و هرگز جستجو برای روش‌های جدید به منظور بهبود زندگی را متوقف نخواهد کرد، با قسمت دوم معرفی‌های اولین‌ها در ارتباط باشید، قسمت دوم بر فناوری‌های صوتی و صفحه نمایش تمرکز خواهد کرد.

آشنایی با شرکت جی پلاس Gplus

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 38 = 45