استایلر ال جی؛ اتاق خواب لباس‌ها

معرفی استایلر ال‌جی


استایلر ال‌جی محصولی برای شیک‌پوش‌ها. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به لباس‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

برای همه‌ی ما پیش آمده که لباسی که برایمان بسیار ارزشمند بوده، با وجود داشتن جنس خوب، خیلی زود از بین رفته باشد. بدون شک، شست و شوهای غیرضروری و اتو کشیدن‌های مستمر، در کاهش طول عمر این لباس‌ها بی‌تاثیر نبوده. یا حتی تغییر سایز و اندازه‌های استاندارد لباس باعث شده تا ناچار لباس محبوبمان را قابل استفاده ندانیم.

ال‌جی با تمرکز بر این نیاز خاص، پیشنهاد قابل توجهی را مطرح کرده است. پیشنهادی برای کسانی که لباس‌ّهای خود را با طراوت و بدون اثری از کهنه شدن می‌خواهند.

 

استایلر ال‌جی اتاق خواب لباس‌های ارزشمند شماست. کمدی که برای خوابیدن لباس‌ها در محیطی که طراوتشان را حفظ کند، خوشبو نگهشان دارد و از زود کهنه شدن در امانشان دارد طراحی شده.

کمپانی ال‌جی این سیستم فوق‌العاده را با دیدی باز در سه رنگ سفید، مشکی و قهوه‌ای برای سازگاری بهتر با دکوراسیون اتاق شما با طراحی ظاهری بسیار زیبا ارائه کرد. استایلر همانند یک کمد کوچک بلند طراحی شده، جای زیادی اشغال نمی‌کند و حس یک محصول هوشمند لوکس را منتقل می‌کند. کمدی که در آن می توان چند دست لباس آویزان کرد و همچنین توسط سیستمی که در درب آن تعبیه شده، یک شلوار را نیز بدون نقص و دقیق بخارشو و اتوکشی کرد.
شاید برایتان جالب باشدکه بدانید در سال ۲۰۱۵ کمپانی ال‌جی برای طراحی این محصول جایزه‌ای در زمینه‌ی بهترین طراحی دریافت کرده. بنابراین زیبایی این محصول بدون شک به دکوراسیون اتاق و خانه‌ی شما کمک می‌کند.

کمد جادویی زیبا، تجربه‌ی کاربری بسیار دلنشینی دارد. استایلر مجهز به صفحه‌ی نمایش لمسی است و مانند بسیاری از دیگر محصولات این کمپانی، تنظیمات دستگاه با اتصال به وای‌فای و از طریق تکنولوژی SmartThinQ قابل کنترل است. گامی در جهت خانه‌ّای هوشمند با برند معتبر ال‌جی.

تجربه‌ی کار با استایلر، چنان این دستگاه را برای شما محبوب خواهد کردکه قیمت نسبتا بالای آن را بپذیرید. ضرورت این محصول برای افراد پرمشغله به اندازه‌ی لوازم خانگی رایجی مثل ماشین‌لباسشویی است. به‌خصوص در فصل تابستان، به‌جای شستن لباس‌های تمیزی که فقط کمی بوی عرق گرفته‌اند، استایلر خود را از لوازم ضروری نشان خواهد داد.

کیت مخصوصی که در استایلر تعبیه شده ، بوی نامطبوع لباس‌ها را زدوده و به آن‌ها طراوت و بوی مطبوع می‌بخشد. در قسمت پایین استایلر دو مخزن آب به چشم می‌خورد که به آسانی از دستگاه جدا میشوند و میتوان آنها را پر و یا خالی نمود‌؛ یکی از دو مخزن وظیفه‌ی تامین آب برای ایجاد بخار را دارد و دیگری رطوبت حاصل از کار دستگاه را جذب می‌کند. همچنین این دستگاه به نور داخلی تجهیز گردیده که در صورت باز شدن در ، فضای داخلی را روشن می کند.

اساس کار این محصول با بخار است. نفوذ عمیق بخار خالص آب به لباس‌ّها، بدون نیاز به هر ماده‌ی شوینده‌ی شیمیایی، آن‌ها را بخارشوی کرده و عاری از باکتری و بوی بد می‌سازد. استایلر با بهره گیری از سه ویژگی سیستم خشک‌کن ، سیستم کنترل دما و سیستم جریان هوای هوشمند، راه حل جدیدی برای مراقبت از لباسهایی همچون کت‌وشلوار، پیراهن‌ّهای رسمی، ژاکت‌ها، لباسهای پشمی، عروسک‌های پولیشی، لباس‌های چرمی و کاپشن که نیاز به مراقبت خاص دارند، می‌باشد.

لباس‌ّهای مجلسی خانم‌ها، نیاز به شستشوی خاص با بخار و اتوکشیدن ویژه داند، که با دستگاه‌ّهای رایج خانگی امکان‌پذیر نیست. اما با طرز کار ویژه‌ی خود از پس این کار برمی‌آید.
لباس‌های آویزان شده، ابتدا تکان داده می‌شوند تا کاملا آزاد شوند. بعد بخار بسیار حجیم و خالص آب در حین تکاندن، چروک‌های آن‌ها را از بین می‌برد و در انتها سیستم خشک‌کن، لباس را حتی سریع‌تر از مجاورت هوای آزاد خشک می‌کند.
برای خانواده‌هایی که نوزاد دارند، با توجه به حساسیت بالای پوست آن‌ّها، تهیه‌ی این محصول برای شست‌وشوی بالشو رخت‌خواب کودکر ضروری به نظر می‌رسد.

اگر نگهداری و شست‌وشوی فوق‌العاده‌ی لباس‌ها کافی نبود تا نظر شما را جلب کند، باید بدانید استایلر می‌تواند فضای خانه را هم تر و تازه کند. با وجود بخار زیادی که دستگاه مراقبت از لباس ایجاد می‌کند، علاوه بر لباس‌ها، فضای خانه هم باطراوت می‌شود.

اما همان‌طور که حدس زده‌اید، استایلر زیبای ال‌جی یک وسیله‌ی لوکس و گران‌قیمت است که طبیعتا مخاطبین خاصی دارد.داخل دستگاه سه آویز لباس و یک جایگاه شلوار وجود دارد و تعداد لباس‌هایی که در هر بار استفاده می‌توانید در آن قرار دهید محدود است. بنابراین خرید این محصول بسته به شرایط شما ممکن است ضروری و یا غیرضروری باشد.

1 نظر
  1. حسین می گوید

    چه جالب. تشکر از توضیحاتتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 23 = 25