معرفی و بررسی سینمای خانگی LG ARX8

معرفی و بررسی سینمای خانگی LG ARX8


اسپیکرهای چندرسانه‌ای ال جی مدل LG ARX8 یکی از جدیدترین و حرفه‌ ای‌ ترین محصولات صوتی این برند است. با تهیه‌ی این اسپیکر قدرتمند وارد دنیای لذت بخش موسیقی شده و از صدای بسیار واضح و با کیفیت ‌آن نهایت لذت را ببرید.این اسپیکر می‌تواند هیجان مهمانی‌های شما را چند برابر کند. این مطلب مخصوص معرفی و بررسی سینمای خانگی LG ARX8 می باشد.

ال‌جی در دنیای سیستم‌های صوتی خانگی نام آشنایی ست. خصوصا در ایران بیشتر خانه‌ّها، با تلویزیون و سینمای خانگی ال‌جی فضای گرم و مدرن خود را حفظ کرده‌اند. در این مطلب، قصد معرفی و بررسی دقیق یکی از سیستم‌های صوتی حرفه‌ای ال‌جی را داریم؛ دستگاهی که تجربه‌ی متفاوتی از لذت بردن از صدای فیلم، بازی و موسیقی‌های موردعلاقه‌تان را میسر می‌کند.

سینمای خانگی LG ARX8 از پنج قطعه تشکیل شده است. این قطعات شامل یک دستگاه اصلی، دواسپیکر ایستاده‌ی روبرویی و دو اسپیکر کناری و ساب‌ووفر است. اسپیکرهای ایستاده فضای زیادی را اشغال می‌کنند و اگر فضای کافی برای این محصول در خانه ندارید، بهتر است به سراغ سری‌های دیگر سینمای خانگی ال‌جی بروید. شاید در ابتدا فکر کنید ساختار این محصول ظریف نیست و نمی‌تواند به زیبایی خانه‌ی شما کمکی کند؛ به خصوص که روی اسپیکرها توری محافظ و یا قابی قرار نگرفته. اما باید به رنگ‌های محصول بیشتر دقت کنید. رنگ بدنه‌ی اسپیکرها براق، فلزی و بسیار خاص است. یونیت‌های اسپیکری که داخل بدنه قرار گرفته نیز، به رنگ رزگلد (RoseGold) طراحی شده. ترکیب این رنگ‌ها در کنار ابعاد دستگاه حس قدرتمند بودن دستگاه را منتقل می‌کند. اگر شما ازطرفداران حرفه‌ای قدرت صدای پخش‌کننده‌ها هستید، این دستگاه جدا از توان ویژه‌ّای که در پخش صدا دارد، چهره‌ی دقیق و دلفریبی هم از یک پخش‌کننده‌ی قدرتمند صوتی ارائه می‌دهد.

بررسی سینمای خانگی LG ARX8

قطعه‌ی مرکزی دستگاه که هسته‌ی این سیستم‌ صوتی را تشکیل داده، درواقع یک پخش‌کننده‌ی صوتی-تصویری ست. از طریق این بخش می‌توان سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کرد و تمام کارهای لازم برای پخش مدیا را انجام دهید. پخش و ضبط فایل‌ها از روی حافظه‌ّهای USB، اتصال به بلوتوث و برقراری ارتباط از طریق درگاه‌های ارتباطی متفاوت وظیفه‌ی این بخش است. اسپیکرهای روبرویی (که کوتاه‌تر اند) قدرتی معادل اسپیکرهای کناری دارند. توان هرکدام از این اسپیکرها ۲۵۰ وات است. ساب‌ووفر ها که روی اسپیکرها پیاده‌سازی شده‌اند، با قدرت فوق‌العاده‌ی ۳۰۰ وات، صدای بم را به خوبی ادا می‌کنند. مجموع قدرت خروجی صدای دستگاه ۱۶۰۰ وات است که به خوبی توانایی دستگاه را نشان می‌دهد. معرفی سینمای خانگی ARX8 الجی

LG ARX8 از اکثر فرمت‌های رایج صوتی اعم از MP3 و WMA پشتیبانی می‌کند.ال‌جی برای ایجاد کیفیت متناسب با قدرت در این محصول از تکنولوژی‌های قدرتمندی نیز بهره برده. ترکیب تکنولوژیClear Voice و دالبی دیجیتال، صدای واضح و دلنشینی را همراه قدرت فوق‌العاده‌ی دستگاه کرده است. صدای این دستگاه ۴.۲ کاناله به حساب می‌آید. در کنار این ویژگی‌ّای اساسی، سینمای خانگی LG ARX8 دارای قابلیت‌های مفیدی نیز می‌باشد که تجربه‌ی کاربری را بسیار دل‌پذیرتر خواهد کرد. اولین ویژگی این سیستم حالت خواب ( Sleep) می‌باشد که در صورت عدم استفاده از دستگاه، به حالت خواب می‌رود که هم در مصرف برق صرفه‌جویی کند و هم سلامت و عمر دستگاه را بالا ببرد. قابلیت بعدی حالت نور کم (Dimmer) می باشد. پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل از راه دور، حالت‌های پیش‌فرض پخش صوتی مانند POP, Rock, Jazz و کلاسیک و در نهایت قابلیت DJ برای جالب‌ترکردن ترتیب و حالت پخش موسیقی‌ها، سایر قابلیت‌های این محصول است.

بر روی بخش مرکزی محصول، یک پورت USB قرار دارد. با استفاده از این پورت می‌توان به طور مستقیم ا روی حافظه‌های فلش‌مموری خود موسیقی موردعلاقه‌تان را پخش کنید. همچنین می‌توانید مستقیم روی این حافظه برنامه‌های موردعلاقه‌تان را ضبط کنید. شاید این پورت بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. تنوع ارتباطی این محصول متناسب با تنوع کاربران و کارهای متفاوتی که می‌شود انجام داد در نظر گرفته شده. سیستم ARX 8 از ۲ ورودی آنالوگِ AUX، ۲ ورودی دیجیتالِ Optical، یک ورودی دیجیتالِ Coaxial و یک خروجی آنالوگ و همچنین دارای ۳ ورودی HDMI و یک خروجی HDMI می‌باشد. کارایی سینما خانگی ال جی

ال‌جی برای این محصول ارتباط بلوتوث برای پخش موسیقی را هم در نظر گرفته. ۳ دستگاه بلوتوثی به طور همزمان می‌توانند به این دستگاه متصل شوند و آهنگ پخش کنند. اما این همه‌ی قابلیت‌های ارتباطی این محصول نیست. LG برای راحتی کاربران این محصول، اپلیکیشن کنترل از راه دور طراحی کرده تا کاربران بتوانند با نصب اپلیکیشن بر روی موبایل خود و اتصال آن از طریق بلوتوث، راحتی در پخش فایل‌های صوتی را تجربه کنند.

سینمای خانگی LG ARX8 شاید برای همه‌ی مکان‌ّها مناسب نباشد اما، در مکان‌ّهایی که تناسب خوبی با این محصول دارند، تجربه‌ی ویژه‌ای را میسر می‌کند. با تهیه‌ی این محصول، سیستم صوتی خانگی بسیار جذاب و کارآمدی را به منزل خود هدیه می‌کنید. البته این محصول برای سالن‌های بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید و نهایت توان و کیفیت صدای آن را در این فضاها بهتر می‌توان دریافت. طراحی محصول تناسب خاصی با قدرت آن دارد و طبق رویه‌ی ال‌جی ترکیب سادگی و زیبایی، محصول مورد نظر را به کمال رسانده است.  سینمای خانگی arx8


در صورت مشکل برای سیستم صوتی و تصویری  کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!


 

4 نظرات
  1. وحید شهبازی می گوید

    مطالب خوبی دارید خیلی کمک می کنه به خرید لوازم الکترونیکی

  2. محمد می گوید

    ممنون از مطالب مفیدتون

  3. سهیل می گوید

    کاربردی بود. خیلی کمکم کرد مرسی

  4. یزدان شریفی می گوید

    من بین انتخاب arx lg و سینماهای خانگیش مونده بودم ولی حالا مطمئن شدم باید یه دونه از این arx ها بگیرم
    مررررررررررررسی :*************

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =