ماشین لباس‌شویی WM-G105D WM-GW2Mini

ماشیت لباس‌شویی WM-G105D WM-GW2Mini و کارایی آن

حتما برای شما پیش آمده که بخواهید دو گروه لباس را که نوع شست‌ و‌ شوی‌ شان متفاوت است هم‌ زمان بشویید. اما راهی جز شستن گروه بزرگ‌تر لباس‌ها با ماشین و شستن لباس‌های کم‌حجم با دست وجود نداشت. ال‌جی اما راه مناسبی برای این مشکلی اندیشیده است یعنی ارائه یک ماشین لباس‌شویی با دو محفظه‌ی شست‌و‌شو.

ماشین لباس‌شویی WM-G105D__WM-GW2Mini ال‌جی، با طراحی جدید خود بسیاری از مشکلات ماشین‌های قبلی را برطرف کرده است. این ماشین دو محفظه‌ی جداگانه‌ی شست‌وشو دارد؛ گنجایش شست‌وشو برای دیگ اصلی لباس‌شویی ۱۰٫۵  کیلوگرم است و این ظرفیت زیاد، با یک مینی‌واش ۲کیلوگرمی تکمیل شده است.

شست‌ و شو با فناوری‌های جدید

محفظه‌ی اصلی که ۱۰.۵ کیلو ظرفیت دارد، برای شستن لباس‌ها از فناوری TrueStream (شست و شو با بخار) بهره می‌برد تا فرایند شست‌وشو، بهداشتی باشد. این فناوری شست‌وشو، به کاهش ۹۹.۹ درصدی مواد آلرژی‌زا می‌انجامد. ظرفیت خشک‌کن این محفظه ۷ کیلوگرم است و لباس‌ها را تا حد خشک شدن کامل می‌برد.

محفظه‌ی مینی‌واش، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. مهم‌ترین آن‌ها شاید سیستم شست‌وشوی کامل سریع (TurboWash) و سیستم شست‌وشوی WaveWash باشد. این محفظه برای شستن مجزای لباس‌های کاملا سفید که ممکن است هر روز تکرار شود، بسیار کارآمد است.

بنابراین هر دو محفظه قدرت شست‌و‌شوی بالایی دارند و از فناوری‌های خوبی پشتیبانی می‌کنند.

فناوری‌های شست‌ و شو در ماشین لباس‌شویی ال‌جی

طراحی

ال‌جی این دستگاه را با طراحی مدرن و بدنه‌ی مستحکم و باکیفیت به بازار عرضه کرده است. ابعاد دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که برای کار با آن نیازی به نشستن نیست و می‌توان خیلی راحت لباس‌ها را درون آن قرار داد و بیرون آورد. مینی‌واش در پایین دستگاه قرار دارد و محفظه‌ی اصلی بالا. بدنه‌ی اصلی دستگاه سفید و تیتانیوم است. رنگ درب محفظه اما مشکی است و فریمی دور این درب‌ها قرار نگرفته. این ترکیب رنگ ساده، باعث شده تا آن را بتوان در هر آشپزخانه‌ای جا داد. محفظه ی اصلی کمی مایل است و این به استفاده‌ی ایستاده از آن و قابلیت‌‌های دیگری که بعد به آن‌ها می‌پردازیم، کمک نموده است.

برنامه‌های شست‌ و شو

از نظر تنوع برنامه‌های شست‌وشو، این ماشین لباس‌شویی، یکی از کامل‌ترین ماشین‌های ارائه شده در بازار است. محفظه‌ی اصلی ۱۵ برنامه‌ی شست‌وشو و محفظه‌ی کوچک‌تر ۸ برنامه‌ی شست‌وشو دارد. برای شبیه‌سازی شست‌وشوی دستی و محافظت از سلامت پارچه‌ها، محفظه‌ی اصلی ۶ حرکت (فیلتراسیون، پله‌ای، غلتاندن، ساییدن، چرخاندن و پیچاندن) و محفظه‌ی کوچک‌تر ۳ حرکت متفاوت را در حین شست‌‌وشو بر پارچه‌ّها اعمال می‌کند. شست‌وشوی سریع در ۳۰ دقیقه، یکی دیگر از برنامه‌های محبوب این ماشین است. برنامه‌ی ضدآلرژی هم برای کسانی که به شوینده‌ها و پرز لباس‌ها آلرژی دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

حرکات مختلف شست‌ و شو

موتور و مشخصات مصرف انرژی

برای همه، مشخصات مصرف انرژی دستگاهی که می‌خرند، مهم است. چرا که هزینه‌ی خرید تنها یک بار بر خریدار تحمیل می‌شود اما، هزینه‌های مصرف انرژی، به طور مستمر پایدار است. رده‌ی مصرف انرژی لباس‌شویی اصلی A+++ است. هر دو موتور محفظه‌ها، موتورهای اینورتر دایرکت درایو هستند؛ این بدان معنی است، که تسمه‌ای در کار نیست و موتور به طور مستقیم محفظه را می‌چرخاند. همین کاهش اصطکاک و وسائط باعث افزایش کارایی و کاهش مصرف شده است. همچنین این ویژگی، منجر به ایجاد لرزش و صدای کم‌تر نیز می‌شود. موتور اصلی ۱۴۰۰ دور بر دقیقه و موتور محفظه‌ی کوچک، ۷۰۰ دور بر دقیقه می‌چرخد. این اعداد به خوبی قدرت این دستگاه را نشان می‌دهد.

تجربه‌ی کاربری

ماشین لباس‌شویی معرفی شده، در خانه‌ّهایی که به آن مجهزند، تجربه‌ی کاربری دل‌پذیری را همواره میسر کرده است. پیش از هرچیز، طراحی ارگونومیک دستگاه، حس خوبی را حین کار کردن به کاربر منتقل می کند؛ ارتفاع و مایل بودن محفظه‌ی اصلی کمک کرده تا نیازی به نشستن برای تنظیم دستگاه و گذاشتن و برداشتن لباس نباشد. روی درب ماشین لباس‌شویی اصلی، پنل نمایش LED تمام لمسی قرار دارد.

صفحه‌ نمایش محفظه‌ی کوچک هم تمام‌لمسی است. اگر هنگام شستن متوجه شوید لباسی جا مانده، به راحتی با انتخاب گزینه‌ی Add Item می‌توانید به لباس‌های در حال شست‌وشو بیافزایید. این قابلیت هم به لطف طراحی ارگونومیک این دستگاه میسر شده است. این قابلیت در حال شست‌وشوی با بخار (TrueStream) هم ممکن است. به عنوان آخرین ویژگی‌‌ای که قصد معرفی آن را داریم، باید به مشخصات هوشمندی دستگاه اشاره کنیم.

برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید دستگاه مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند است. همچنین نکته‌ی بسیار ویژه‌ی این دستگاه قابلیت اتصال به آن با WiFi است. فناوری SmartThinQ به شما اجازه می‌دهد تا در هر زمان و مکانی بتوانید شست و شوی لباس را انجام داده و کنترل کنید. شما می‌توانید میزان مصرف برق را چک کرده و با دانلود کرده سیکل‌های شست و شوی جدید، دستگاه خود را به آن‌ها مجهز کنید.

ارتباط هوشمند با ماشین لباس‌شویی ال‌جی

جمع‌بندی

ماشین لباس‌شویی دو تکه‌ی WM-G105DW__WM-GW2Mini، مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و در عین حال قدرت موتور بسیار بالاست. طراحی خاص و مدرن این دستگاه، محبوبیت بسیاری برای آن ایجاد کرده. کاهش زمان شست‌و‌شو از مزایای دیگر این ماشین لباس‌شویی است که در سلامت پارچه‌ها بسیار موثر خواهد بود. برنامه‌ی شست‌وشوی ۱۵ دقیقه‌ای در این ماشین قرار ندارد و به‌جای آن برنامه‌ی شست‌وشوی ۳۰ دقیقه‌ای ضد آلرژی معرفی شده است.  قیمت دستگاه با توجه به قابلیت‌های بسیار مناسب است. بنابراین اگر قصد خریدن یک ماشین‌لباس‌شویی فوق‌العاده دارید، شما با انتخابتان آشنا شده‌اید.

 

آشنایی با پرفروش ترین ماشین لباس شویی های ال جی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 86 = 89