معرفی بهترین تلویزیون چندین برند

معرفی بهترین تلویزیون های چندین شرکت

در این مطلب قصد داریم چند تلویزیون از شرکت های مختلف که در سال های گذشته به عنوان بهترین تلویزیون ارائه بازار شده اند را به شما دوستان معرفی کنیم . این چند تلویزیون می تواند در سال امروزی با قیمت مناسب در بازار به فروش برسد .

۱ – سامسونگ UN55NU8000

مدل UN55NU8000 از تکنولوژی نقطه کوانتومی  (نورهای یک طول موج مشخص را جذب و آن را به دیگری تبدیل میکند) . تفاوت وضوح و رنگ تصویر آن باعث می شود که انتخاب شما را در مقایسه با اکثر محصولات،  متفاوت جلوه دهد . کنتراست بومی ( روشن ترین و تاریک ترین پیکسل صفحه نمایش تلویزیون را نشان می دهد ) این سری از محصول سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار است. میتوان آن را در رده بهترین تلویزیون های سال های اخیر سامسونگ با قیمت مناسب قرار داد .
راه اندازی و استفاده این سری از محصولات سامسونگ آسان بوده و با استقاده از OneRemote ( کنترلی هوشمند ) میتواند به راحتی دستگاه های متصل و محتوا را شناسایی و کنترل کند.

شرکت سامسونگ از میکروفون OneRemote میتوان برای دسترسی به Bixby (دستیار صوتی هوشمند ) استفاده کرد. از طریق Bixby میتوان به وسیله صدای خود کانال تلویزیون را تعییر دهید یا محتوای مورد نظر خود را جستجو کنید.

ویژگی های تصویر
  • HDR Plus ( پشتیبانی از فرمت های HDR10، HDR10 + و HLG )
  • ۱۲۰Hz ( حرکت صاف و بدون تاری )
ویژگی تلویزیون
  • دستیار هوشمند:  Bixby
  •  کنترل هوشمند : OneRemote

بهترین تلویزیون سامسونگ۲ – LG OLED55C8PUA

یکی از بهترین تلویزیون ها در سال ۲۰۱۸ برند ال جی مدل  OLED55C8PUA معرفی شده است . علت داشتن رتبه بالای برند ال جی در این تلویزیون داشتن تصویر بی نظیر آن میباشد . کاربرانی که اولویت آنها کیفیت تصویر بالا و واقعی است حتما مدل OLED55C8PUA را انتخاب میکنند. داشتن قابلیت های بی نظیر این محصول سر و صدای زیادی در بازار تلویزیون ایجاد کرده است . با قابلیت داشتن  AI ThinQ  ( تکنولوژی هوش مصنوعی) قادر است تلفن های هوشمند را جستجو کند و به صورت خودکار کنترل کل دستگاه را در دست بگیرد.

از دیگر تکنولوژی هوشمندی که مدل OLED55C8PUA را به بهترین تلوزیون در سال ۲۰۱۸ تبدیل کرده است پردازنده Alpha 9 میباشد. Alpha 9 میتواند نویز به وجود آمده در تصویر را از بین برده و تصویری شفاف و جذاب در اختیار شما قرار دهد و طیف رنگی  به صورت واقعی و واضح دیده شود.
با به کار بردن ساب‌ووفر در این محصول شما با صدایی قدرتمندی روبرو خواهید شد . یعنی شما را بی نیاز از خرید سیستم های صوتی میکند. با پشتیبانی از Dolby Atmos (تکنولوژی صوت فراگیر) تجربه شیرین و واقعی را به شما ارائه خواهد داد.

ویژگی های تصویر
  • پشتیبانی از فرمت های : HDR10، Dolby Vision و HLG
  • نمایش بیش از یک میلیارد رنگ
  • صفحه نمایش OLED
ویژگی تلویزیون
  • Alpha 9 : نویز تصویر را گرفته و تصویری شفاف ارائه میدهد
  • Dolby Atmos : تکنولوژی صوتی فراگیر برای لذت بهتر شنیدن صدا
  • حرکت سنجی از راه دور ، سحر و جادو با کنترل صدا
  • Google Assistant (دستیار گوگل)، به شما اجازه می دهد تا با دستورات گفتاری تمام قابلیت های  تلویزیون را کنترل کنید. و با همکاری کنترل صدا با  آمازون، الکسا و گوگل سازگار شود (این قابلیت از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند)

تلویزیون هوشمند ال جی

۳ – سونی XBR-65X900F

سری X900F را میتوان در رده بهترین تلویزیون و با ارزش ترین محصولات شرکت سونی نام برد . کنتراست این محصول باعث کیفیت نور و تصویر در تمامی زوایا می شود. یعنی در محیط روشن هم به راحتی میتوانید از تماشای فیلم در این نوع تلویزیون لذت ببرید. سایز متنوع این محصول به شما این امکان را میدهد که در محیط های مختلف هم بتوانید آن را نصب کنید . پیشنهاد ما به کاربرانی که علاقه مند به تماشای برنامه های ورزشی هستند مدل X900F  است. زیرا تصاویر به صورت برجسته و واقعی به چشم شما نمایش داده میشود .
با داشتن قابلیت Google Assistant (دستیار صوتی) میتوانید به آسانی دستگاه خود را کنترل کنید . و سایر ترفندهای کنترل صدا را با دستیارهای صوتی گوگل سازگار کنید.

ویژگی های تصویر
  • پشتیبانی از فرمت :  HDR10، Dolby Vision و HLG
  • نمایش بیش از یک میلیارد رنگ
  • ۱۲۰Hz :برای حرکت صاف و بدون تاری
ویژگی های تلویزیون
  • کنترل صدا از راه دور با میکروفن داخلی
  •  Google Assistant(دستیار گوگل):  به شما اجازه می دهد تا با دستورات گفتاری تمام قابلیت های  تلویزیون را کنترل کنید و با همکاری کنترل صدا با  آمازون، الکسا و گوگل سازگار شوید

تلویزیون سونی

یکی از برند های نسل جدید و پرفروش بازار امروزی تولید شرکت جی پلاس می باشد . برای آشنایی با تلویزیون های این شرکت به صفحه زیر مرا جعه کنید .

تلویزیون های نسل جدید جی پلاس G+plus

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 − 54 =