ماشین‌های شستشو با ویژگی هوش‌مصنوعی ال‌جی

LG WASHING MACHINES WITH ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND DIRECT DRIVE MOTOR ROLL OUT REGION-WIDE

ماشین‌های شستشو با ویژگی هوش‌مصنوعی و موتور Direct Drive

ماشین‌های شستشو با ویژگی هوش‌مصنوعی ال‌جی

شرکت ال‌جی دسترسی نو آورانه به ماشین‌های لباسشویی Front-Loader با ویژگی ThinQ AI که توسط Direct Drive اختصاصی شرکت طراحی شده است را در بیشتر بازارهای اروپا و سایر کشور ها ارائه داده است . با استفاده از مزایای هوش مصنوعی DD، ماشین شستشو جدید با تعیین وزن و ویژگی پارچه قادر به تمیز کردن کامل و در عین حال ملایم است؛ تا در نتیجه، هر بار شستشو را، بهتر و سریعتر ارائه دهد. برای آشنایی بیشتر با ماشین‌های شستشو با ویژگی هوش‌مصنوعی ال‌جی مطالب زیر را مطالعه کنید .

ماشین لباسشویی ال جی

فناوری ماشین‌های شستشو با ویژگی هوش‌مصنوعی

فناوری مبتنی بر هوش‌مصنوعی DD ال‌جی، از داده‌های بزرگ بر بیست هزار قطعه اطلاعات مربوط به کارایی ماشین شستشو استفاده می‌کند و تنظیمات را براساس حجم و لطافت لباس در هر بار شستشو اعمال می‌کند تا بهینه‌ ترین چرخه شستشو را میسر سازد و بدنبال آن تمیزی استثنایی لباس رخ ‌دهد، ۱۸ درصد صدمه به لباس کاهش می‌یابد و درنهایت به طولانی‌ تر شدن عمر لباس کمک می‌شود.

ویژگی TurboWash 360 ال‌جی به شستشو کوتاه‌ تر بدون هیچگونه کاستی در نظافت کمک می‌کند که در نتیجه فقط در ۳۹ دقیقه چرخه شستشو به طور کامل طی می‌شود. همچنین اسپری سه‌بعدی (Multi Spray 3D) از طریق پرتاب سریع قطرات آب  به سمت لکه‌ های موجود از چهار جهت مختلف در یک زمان، به تمیز کردن لباس‌ها در کمترین زمان ممکن کمک می‌کند. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند زمان بیشتری را از طریق هماهنگ کردن (ست کردن) ماشین شستشو AI DD ال‌جی با MiniWash  ال‌جی که دقیقا در پایین ماشین شستشو قرار می‌گیرد و یک سیستم TWINwash (شستشو دو جانبه) را ایجاد می‌کند، ذخیره کنند و در نتیجه دو بار شستشو را به طور همزمان یک بار انجام دهند.

پرفروش ترین ماشین لباس شویی های شرکت ال جی

کارایی هوش مصنوعی DD چیست ؟

ماشین‌های لباسشویی مبتنی بر هوش مصنوعی DD ال‌جی، با داشتن دوام و کارایی مورد نیاز مصرف‌کنندگان اروپایی دارای رتبه‌بندی انرژی کار A+++-50 درصد (به استثنای بخش‌های کوچک) هستند و با توجه به تکنولوژی inverter با ضمانت ۱۰ ساله ضمانت می‌شوند. برای راحتی بیشتر کاربران، ماشین‌های لباسشویی مبتنی بر هوش‌مصنوعی DD همچنین می‌توانند، با استفاده از دستورات صوتی یک بلندگو متصل مبتنی بر هوش‌مصنوعی، مدیریت شوند؛ همانطور که از طریق اپلیکیشن ThinQ تلفن همراه کنترل و نظارت می‌شوند.

سانگ دا هیون، مدیر شرکت لوازم خانگی ال‌جی و AirSolution عنوان کرد: “ترکیبی از ThinQ AI با فناوری ثابت شده Direct Drive مزایایی را به مشتریان ارائه می‌دهد که از اهمیت بیشتری در تکامل ماشین‌های لباسشویی نسبت به قرن گذشته برخوردار است.” “این نوآوری به گونه‌ای است که برای جلب قلب و ذهن مشتریان اروپایی که انتظار بهترین لوازم خانگی را دارند، مورد نیاز است.”

در غرفه ال‌جی در سالن ۱۸ Messe  برلین در طی یک تجربه تعاملی با یک بازی را ارائه می‌دهد که قدرت AI DD را به نمایش می‌گذارد، و همچنین چگونگی عملکرد شستشو بهینه را به صورت سرگرم کننده نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با دنبال کردن فعالیت‌های IFA ال‌جی در رسانه های اجتماعی با هشتگ #LGIFA2019 بیشتر اطلاعات کسب کنید.

در تنظیم چرخه پنبه با ۲ کیلو گرم وزن که با ماشین لباسشویی مدل FC1450S2W مقایسه شد، نتایج آزمایش شده توسط Intertek در مارس ۲۰۱۹ نشان داد که  نتایج براساس ترکیب بار و عوامل محیطی متفاوت هستند.

برای بیمه دستگاه های لواز خانگی خود با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

و یا به بیمه لوازم خانگی مراجعه کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 8