آشنایی با چند نمونه از لوازم خانگی

آشنایی با چند نمونه از لوازم خانگی

آشنایی با لوازم خانگی برای تمامی ما واجب می باشد تا در هنگام خرید لوازم مورد نیازمان را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب انتخاب کنیم ، برای آشنایی بیشتر در این مطلب چند نمونه از آن ها را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم .

ماشین لباس‌شویی WW9800T سامسونگ

یکی از لوازم خانگی به‌ نمایش‌ در آمده در جریان برگزاری رویداد «زندگی غیرقابل‌توقف» سامسونگ که مدتی پیش شاهد رونمایی رسمی آن بودیم، ماشین لباس‌شویی مدرنی با نام WW9800T است. این ماشین لباس‌شویی که به ‌همراه یخچال‌فریزر RB700 رونمایی شد، از هوش مصنوعی برای انتخاب بهترین تنظیمات شست‌و‌شو استفاده می‌کند. طبق گفته‌ی سامسونگ، WW9800T می‌تواند لباس‌های شما را سریع‌تر و با مصرف انرژی کمتر شست‌و‌شو دهد و از فناوری‌های جالبی با نام‌های EcoBubble و QuickDrive استفاده می‌کند.

 

فناوری EcoBubble سامسونگ می‌تواند ازطریق تبدیل مواد شوینده به حباب‌هایی نرم، میزان اثرگذاری شوینده‌ها را به بیشترین حد برساند. ازطرفی فناوری QuickDrive را داریم که طبق گفته‌ی سامسونگ باعث می‌شود ماشین لباس‌شویی WW9800T هر چرخه‌ی شست‌‌‌و‌شو را ۵۰ درصد سریع‌تر به ‌پایان برساند و برای انجام هر چرخه، ۲۰ درصد انرژی کمتر مصرف کند.  این ماشین لباس‌شویی تا پیش از پایان سال جاری میلادی در تمامی بازارهای مقصد عرضه خواهد شد.

مانیتور گیمینگ Odyssey G5 سامسونگ

این غول فناوری کره جنوبی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey تجربه ای لذت بخش از بازی های رایانه ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ویژگی های سخت افزاری مانیتور گیمینگ Odyssey G5 به روز شده و امکانات مانندی زمان واکنش پذیری یک میلی ثانیه، نرخ بروزرسانی ۲۴۰Hz، صفحه نمایشگر منحنی ۲۷ اینچی ۱۰۰۰R WQHD و فناوری پریمیوم  AMD’s FreeSync منجر به برتری این مدل شده است.

چند نمونه از لوازم خانگی

اجاق ‌های گاز سری  LG InstaView

اگر با لوازم خانگی تولید شده توسط ال‌جی آشنا باشید قطعا پیش‌تر نام اینستاویو (InstaView) به‌ گوشتان خورده است. اینستاویو قابلیتی در یخچال‌های ال‌جی به‌حساب می‌آید که به شما امکان می‌دهد با ضربه زدن روی بدنه، محتویات داخل را مشاهده کنید. کارشناس رسانه‌ی سی‌نت به‌هنگام بررسی یخچال‌فریزر LG LFXC24796D InstaView در سال ۲۰۱۶ متوجه شد که این قابلیت تا حدی همچون حرکتی تبلیغاتی است. بااین‌حال ال‌جی تصمیم گرفته قابلیت مشابهی را با همین نام به اجاق‌های گاز خود هم بیاورد.

آموزش آپدیت تلویزیون LG را به راحتی در این مطلب می توانید مشاهده کنید.

دو اجاق گاز جدید ال‌جی که با نام LRGL5825D و LREL6325D شناخته می‌شوند به ‌ترتیب ۱٬۰۴۸ و ۹۴۸ دلار قیمت دارند و روانه‌ی بازار شده‌اند. به ‌لطف فناوری ایسناویو، می‌توانید به‌ آرامی روی درِ شیشه‌ای فِر ضربه بزنید تا ببینید که غذای شما چگونه می‌پزد. فرهای جدید ال‌جی دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای پختن غذا هستند.

دیگر محصولات

ال‌ جی یکی دیگر از شرکت‌ هایی بود که در روزهای پیش از برگزاری ایفا، محصول جدید سال ۲۰۲۰ جالبی معرفی کرد. ماسک شارژی جدید ال‌جی که می‌تواند هوا را مستقیما تصفیه کند با نام کامل LG PuriCare Wearable Air Purifier شناخته می‌شود و از یک جفت فیلتر تعویض‌شدنی استفاده می‌کند. این ماسک متشکل‌ از فن‌ هایی با سه سرعت کارکرد و فیلتر شبیه به فیلترهای هپا (HEPA) است.

ال جی

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 52 = 61