فناوری‌های یخچال Evolving InstaView ال‌جی

فناوری‌های یخچالEvolving InstaView ال‌جی

0 1,030

فناوری‌های یخچال Evolving InstaView ال‌جی در آشپزخانه‌ها

یخچال‌های فوق‌العاده InstaView با دارا بودن ویژگی‌های قابل تامل سرگرمی‌های خانگی و تجربه کاربری یکپارچه‌ تر به استفاده راحت‌ تر و لذت‌ بخش‌ تر از لوازم اولیه آشپزخانه کمک می‌کنند. فناوری InstaView ال‌جی کمک می‌کند تا درون یخچال‌ فریزها را بدون باز کردن در یخچال مشاهده کنیم، این عمل از طریق یک صفحه نمایش شیشه‌ای شفاف به منظور جستجو میان دستور پخت غذا و تماشای فیلم‌های آشپزی انجام می‌شود. آشنایی بهتر با فناوری‌های یخچال Evolving InstaView ال‌جی :

Ice که موجب لذت می‌شود

ابداع InstaView با Craft Ice که برنده جایزه هم شده است، مانند یک دوست کمک دهنده در هنگام پذیرایی کردن از خانواده و دوستان است و اولین یخچال فریزری است که دارای یخ ساز درونی می‌باشد که یخ‌ های کروی شکلی را تولید می‌کند، که به آرامی ذوب می‌شوند. با گسترش تلوزیون  InstaView   با Craft Ice  در آمریکا، ال‌جی این یخچال‌ها را در دیگر بازار‌ها در سال ۲۰۲۰ وارد بازار کرده است . Craft Ice با ضخامت کروی دو اینچ، سرعت ذوب شدن پایینتری نسبت به یخ‌ های مکعب شکل به منظور حفظ طولانی‌ تر طعم و خنکی نوشیدنی‌ ها دارد.

InstaView ThinQ

ال‌جی یخچال و فریزرهای برتر InstaView را با فناوری نسل دوم ThinQ به روز کرده است. اقلام مواد غذایی داخل یخچال یا آن مواردی که بیرون آورده  می‌شوند چه در قسمت Door in Door  قرار داشته باشند و یا در قسمت crisper drawers جای گرفته باشند توسط هوش مصنوعی و دید پیشرفته برای کشف اینکه در هر لحظه چه چیزی داخل یخچال وجود دارد، نظارت می‌شوند. با توجه به اطلاعات مطرح شده، یخچال InstaView ThinQ ال‌جی قادر خواهد بود براساس مواد اولیه موجود، پیشنهادات غذایی مفیدی را ارائه دهد. فناوری هوشمندتر حتی قادر است صاحبان خانه را پیش از رسیدن به خانه آگاه سازد که برخی مواد غذایی در حال تمام شدن هستند و پیشنهاداتی را برای خرید مجدد آن‌ها ارائه دهد که برای نمونه دریابند تخم‌مرغ در یخچال موجود نیست.

یخچال Evolving InstaView ال‌ جی

صفحه شفاف هوشمند‌تر مقابل InstaView  ال‌جی امکانات فراتری را از قابلیت مشاهده داخل یخچال بدون نیاز به باز کردن در یخچال و جلوگیری از خروج هوای سرد به کاربران می‌دهد. این صفحه شفاف با هدف جستجو در اینترنت و تماشای ویدیو‌های آشپزی از طریق وای‌فای و بدون نیاز به تلفن یا تبلت جداگانه، نمایشگر را به اندازه ۲۲ اینچ دو برابر می‌کند.

خدمات مشتریان به روش ال‌جی

هر دو مدل InstaView ال‌جی که در نمایشگاه CES نمایش داده شدند، خدمات مراقبت از مشتری Proactive  را ارائه می‌دهند که راه‌حل خدمات هوشمند مشتری ThinQ AI-infused ال‌جی یک مورد آن است. این سرویس برای بدست آوردن حداکثر استفاده از لوازم خانگی، پشتیبانی شخصی‌سازی‌شده را به مشتریان عرضه می‌کند و همچنین هشدار‌های فعالانه در مورد مسائل احتمالی و نکات مفیدی را برای به حداکثر رساندن عملکرد به کاربران ارائه می‌دهد. برای مثال، این ویژگی عملکرد یخچال را در هر لحظه بررسی می‌کند و اگر نیاز به تعویض فیلتر آب و یا ناهماهنگی در افزایش دما و یا دیگر اطلاعات حیاتی برای حفظ کارکرد درست یخچال را دریافت کند از طریق اپلیکیشن ThinQ هشدار می‌فرستد.

دن سونگ، مدیر شرکت لوازم خانگی و راه‌ حل Air ال‌جی احضار داشت:”هدف شرکت ال جی در سال ۲۰۲۰ نشان دادن آنچه که در آشپزخانه‌های میسر با InstaView و هوش‌مصنوعی می‌باشد، بود” “یخچال فریزرهای پیشرفته با ThinQ برای مشتریانی طراحی شده‌اند که از هر کمکی که در آشپزخانه دریافت می‌کنند قدردانی می‌کنند، این یخچال‌ها توسط این تکنولوژی از جعبه‌های کسالت‌آور سفید به ماشین‌هایی تبدیل می‌شوند که یخ‌ها Craft Ice تولید می‌کنند.”

ویژگی‌ها براساس بازار متفاوت خواهند بود.

چند نکته قبل از خرید یخچال های مناسب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

51 + = 58