سینمای خانگی ال‌جی LH-W359HTS

سینمای خانگی ال‌جی LH-W359HTS

اگر عادت به موسیقی گوش کردن در محیط خانه دارید، یا به دنبال تماشای فیلم و سریال با صدای قوی و با کیفیت هستید، سینمای خانگی ال‌جی، درست همان چیزی ست که باید در خانه داشته باشید. این مطلب، بررسی کامل سینمای خانگی ال‌جی LH-W359HTS در ایران است. اگر قصد خرید سینمای خانگی دارید، حتما این مطلب را بخوانید و بعد به سراغ بازار بروید.

LH-W359HTS از هفت قطعه تشکیل شده است. این قطعات شامل چهار اسپیکر ایستاده، یک اسپیکر مرکزی، یک ساب‌ووفر و یک پخش‌کننده‌ی DVD هستند. رنگ تمام قطعات مشکی بوده و با تمامی ترکیب‌های رنگی دکوراسیون سازگاری دارد. طول هرکدام از اسپیکرهای ایستاده ۱۲۰سانتی‌متر است و به ظرافت طراحی شده‌اند. کیفیت ساخت اسپیکرها بسیار خوب است و برای مدت‌زمانی طولانی در منزل، کارایی بسیار خوبی ارائه می‌کند. Subwoofer این سینمای خانگی مانند یک جعبه طراحی شده و به بهترین شکل ممکن صدای بم تولید می‌کند. اسپیکر مرکزی هم وظیفه‌ی اتصال اسپیکرهای عقب را انجام می‌دهد. پخش‌کننده‌ی DVD این محصول هماهنگ با سایر قطعات و با کیفیت‌ساخت بسیار خوبی طراحی شده است. چیدمان این قطعات بسیار مهم بوده و بهتر است چندین حالت مختلف را امتحان کرده و بهترین حالتی را که در آن صدا به بهترین شکل به گوش شما می‌رسد، انتخاب کنید؛ برای مثال بهتر است ساب‌ووفر را جایی در میان بلندگوهای ایستاده قرار دهید تا صدای بیس به‌خوبی تقویت شود؛ البته بنا به طراحی اتاق، ممکن است چیدمان‌های دیگر کارایی بهتری ارائه کنند. طراحی سینمای خانگی ال‌جی

معمولا قدرت‌خروجی بیش از ۱۰۰۰ وات برای سالن‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. LHW359HTS صدایی برابر با ۱۲۰۰ وات را از ۵٫۱ کانال صوتی به پخش می‌گذارد. برای خانه‌هایی که متراژ زیادی دارند، این خروجی صوتی کاملاً کافی بوده و صدایی پرقدرت و واضح را به پخش می‌گذارد. اسپیکرهای ایستاده هرکدام دو یونیت مجزا دارند که در طراحی آن‌ها کاملاً مشخص است. یونیت‌های توییتر در قسمت بالایی یونیت‌ها قرار گرفته‌اند و وظیفه‌ی تقویت صدای زیر را بر عهده دارند. صدای بم این سینمای خانگی هم به لطف ساب‌ووفر آن تقویت می‌شود. ۵٫۱کاناله بودن این سیستم نشان‌دهنده‌ی وجود یک ساب‌ووفر و پنج اسپیکر است. این ویژگی باعث می‌شود صدا هرچه بیشتر تفکیک شده و واقعی‌تر به گوش برسد. پشتیبانی این سینمای خانگی خوش‌ساخت از سیستم صوتی Dolby Digital هم باعث می‌شود صدا در کانال‌های مجزا تفکیک شده و سه‌بعدی به گوش برسد. البته برای بهره‌مندی از این سیستم نیاز است که فایل درحال‌پخش هم از Dolby Digital پشتیبانی کند. فرمت‌های صوتی و تصویری رایج توسط پخش‌کننده‌ی DVD پشتیبانی‌شده و به کاربر امکان استفاده از اکثر فایل‌های آرشیو را می‎دهد. صدای فوق‌العاده‌ی سینمای خانگی ال‌جی LH-W359THS

این سینمای خانگی درگاه‌های ارتباطی متنوع و کارآمدی دارد. این درگاه‌ها برای قسمت پخش‌کننده‌ی DVD تعبیه شده‌اند. از طریق خروجی HDMI می‌توانید دستگاه را به تلویزیون یا هر نمایشگر دیگری که به این پورت مجهز باشد متصل کنید؛ همچنین برای تلویزیون‌های قدیمی‌تر، یک عدد خروجی کامپوزیت تصویر تعبیه شده است. البته HDMI کیفیت‌تصویر بهتری منتقل می‌کند. پورت USB به شما امکان می‌دهد فلش‌مموری خود را به دستگاه متصل کرده و فایل‌های خود را به سینمای خانگی منتقل کنید. برای اتصال اسپیکرها به تلویزیون نیز می‌توانید از درگاه اپتیکال استفاده کنید. این درگاه که صدا را از طریق فیبر نوری منتقل می‌کند، بهترین روش برای اتصال صوتی محسوب شده و کیفیت‌صدای بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌کند. پخش‌کننده‌ی DVD این محصول از دیسک‌های CD و DVD پشتیبانی کرده و امکان استفاده از فایل‌های قدیمی‌تر را فراهم می‌کند. البته لزومی ندارد که حتماً فایل‌های خود را روی دیسک ذخیره کنید. فلش‌مموری و اتصال بلوتوث عموماً راه‌های ساده‌تری هستند. قابلیت اتصال بلوتوث به سینمای خانگی ال‌جی LH-W359THS مهم‌ترین درگاه ارتباطی سینمای خانگی ال‌جی LH-W359HTS اتصال بی‌سیم بلوتوث آن است. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید آرشیو نامحدود موسیقی داشته باشید؛ همچنین این امر باعث می‌شود بدون نیاز به کابل بتوانید موبایل یا هر دستگاه دیجیتالی مجهز به بلوتوث را به سینمای خانگی خود متصل کرده و از آرشیو صوتی خود لذت ببرید. همچنین به لطف این ویژگی و مجهزبودن تمام موبایل‌های هوشمند به بلوتوث، تمامی افراد جمع می‌توانند به سلیقه‌ی خود فایل‌های صوتی را به پخش بگذارند؛ همچنین اتصال اسپیکرها به ساب‌ووفر بی‌سیم بوده و از طریق بلوتوث انجام می‌شود.

بعد از خروجی صوتی حیرت‌انگیز بهترین ویژگی این سینمای خانگی، بلوتوث و قابلیت اتصال فلش‌مموری است. ممکن است بین تهیه‌ی ساندبار و یک سینمای خانگی تردید داشته باشید؛ درصورتی‌که تلویزیونی ۵۵اینچی یا بزرگ‌تر دارید و متراژ منزل شما بزرگ است، ساندبار خروجی صوتی دلخواهتان را فراهم نمی‌کند. ساندبارها درواقع سینمای خانگی جمع‌وجورشده‌ای هستند که با حذف تعدادی از امکانات و کم‌شدن قدرت خروج صوتی تولید می‌شوند. این محصولات برای منزل‌های متوسط و کوچک یا اتاق مناسب هستند و خروجی صوتی خوبی ارائه می‌کنند؛ اما برای سالن‌‌های بزرگ حتماً سینماهای خانگی گزینه‌‌هایی بهتر و هوشمندانه‌تری به حساب می‌آیند. این سینمای خانگی با قابلیت‌های کارآمد خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که تلویزیون ال‌جی در منزل خود دارند. البته تهیه‌ی آن برای تلویزیون‌های سایر برندها مانعی ندارد و کاربران می‌توانند از امکانات صوتی بسیار خوب آن بهره‌مند شوند.

در صورت مشکل برای سیستم صوتی و تصویری  کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

88 − 84 =