ساندبار پیشرفته ۲۰۱۹ ال جی

همکاری LG و Meridian Audio برای نسل جدید ساندبار

0 1,761

معرفی چند ساندبار پیشرفته ۲۰۱۹ ال جی

کمپانی ال جی توانست در سال ۲۰۱۹ ساندبار ( پخش کننده صوتی) را با کیفیت بسیار عالی و با همکاری موفق Meridian Audio ( شرکت انگلیسی سیستم های صوتی و تصویری) همراه با قابلیت های هوشمند و طراحی شیک و مدرن در معرض دید عموم قرار دهد.

ساندبار ال جی

۱ – استفاده از تلکنولوژی هوشمند AL

ساندبار ال جی دارای صدایی قویی و چند بعدی و مجهز به AL ( تکنولوژی هوشمند ) است. یکی از ویژگی های خوب این دستگاه این است که صداهای دو کاناله را بدون هیچگونه افت کیفیتی به چند کانال تبدیل میکند. کیفیت در این ساندبار به حدی زیاد است که گویا صدای فیلم ها از چند جهت به گوش میرسد .

ساندبار LG

۲ – سایز مناسب و کوچک ساندبار جدید ال جی

یکی از ویژگی های خوب ساندبار  SL9YG  نوع سایز آن است که با عمق ۵۷ میلی متر طراحی شده که در صورت نبود فضای کافی  میتواند بر روی دیوار نصب شود.  SL9 دارای یک طراحی براق و کم رنگ است که کاملا با سبک شیک تلویزیون های OLED فوق العاده ال جی مطابقت دارد و زیبایی یکپارچه ای در کنار هم ایجاد میکنند، علاوه بر آنچه گفته شد ، این محصول دارای تنظیم صدای پیشرفته جهت بهتر شنیدن صداها از سوی ساندبار است ، که یک حسن خوب در این مدل شناخته می شود.

تفاوت میان ساندبار و سینما خانگی

۳ هدف همکاری LG و Meridian Audio

هدف این دو شرکت بزرگ فقط پردازش دقیق صدا نبود بلکه یکی از مهمترین علت های همکاری این دو شرکت ارائه بهترین تولید صدا و تجربه واقعی حس شنیداری آن بود، آنها تصمیم دارند محصول جدید خود را با کبفیت فوق العاده بالا و با ویژگی تکنولوژی هوشمند ارائه دهند و تجربه شیرینی را برای مخاطبان خود ایجاد کنند .

سینما خانگی

۴ – تکنولوژی Dolby Atmos و DTS: X

ساندبار های مدل (SL10، SL9 و SL8) از Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی می کنند. با این دو تکنولوژی شما میتوانید صداها را از چند جهت و با عمق های مخلف بشنوید. اسفاده از الگوریتم های پیشرفته باعث شده تا فرمت های کیفیت پایین صدا بازسازی شده و با خروجی نزدیک به استودیو پخش شود. به همراه این همه امکانات شما میتوانید باکس ساندبار وایرلسی را به دستگاه اضافه کنید تا از صدای بیشتری برخوردار شوید.

ساندبار ال جی همراه باکس وایرلس

۵ – تکنولوژی Meridian Image Elevation

در ساندبار ۲۰۱۹  از تکنولوژی Meridian Image Elevation ( کیفیت صدا را افزایش میدهد) استفاده  شده است که نوع ساختار آن افزایش کیفیت صدا و ایجاد صدایی قویی و واقعی است که به علت کیفیت عالی صدا کاربر را تا حد زیادی شیفته و جذب خود میکند و همچنین این تکنولوژی میتواند دو کانال صوتی را به چند کانال مجزا تفکیک کند . تکنولوژی Meridian Upmix (مدیریت صدای خروجی) با اصلاح ساختار صدا و بهبود وضوح آن ، مانند ابزاری قوی صدا را رهبری میکند. یعنی کاربر میتواند به راحتی صدای خود را بر روی فیلم ،تصویر و موسیقی مورد نظر خود قرار دهد. با استفاده از این پیشرفت های منحصر به فرد ، تجربه بهترین امکانات صدا را میتوانید در محصولات سال ۲۰۱۹ ال جی پیدا کنید.

در صورت مشکل برای سیستم صوتی و تصویری  کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 − = 48