راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون

پایه دیواری مناسب برای تلویزیون

راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون

یکی از علت های زیبایی ظاهری تلویزیون صفحه باریک و وزن کم آن میباشد که اجازه میدهد به راحتی بر روی دیوار قرار گیرد و  میتوان گفت امنیتی بیشتر از نمونه های سنگین آن دارد، البته هیچ گاه تلویزیون را بیشتر از وزن استاندارد بر روی پایه دیواری قرار نمیدهند، شما میتوانید برای اطلاع از وزن مناسب و جنس خوب پایه از پشتیبانی ما در نمایندگی ال جی کمک بگیرید. با اینکه تعداد محدودی از نمایشگر ها دارای قابلیت نصب دیواری میباشند، مهم ترین چیز برای متصل شدن آنها پابه دیواری میباشد . در این مقاله راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون شما هستیم.

پایه دیواری مناسب

پایه دیواری مناسب براساس نوع محیطی که انتخاب کرده اید یاید خریداری شود. اگر اتاق شما کوچک میباشد بهترین گزینه برای شما پایه دیواری ثابت است که دارای قابلیت انعطاف چرخشی نمیباشد. یکی از مهمترین موارد برای پایه های دیواری انتخاب قلاب مناسب میباشد تا توانایی حفظ  تلویزیون شما را  داشته باشند. آیا مایل هستید که در تمام نقاط مدنظر خود دید خوبی داشته باشید ؟ آیا تصویر تلویزیون شما حتی زمانی که بر روی دیوار است از کیفیت بالایی برخوردار میباشد؟

آشنایی بیشتر با نصب تلویزیون روی دیوار

پایه دیواری ثابت

زمانی که اتاق محدودیت دید برای شما ایجاد میکند شما انتخاب محدودی برای نصب تلویزیون داربد با این توصیفات بهترین پیشنهاد ما به شما پایه دیواری ثابت میباشد. زیرا این انتخاب به شما این امکان را میدهد که به طور مستقیم در جلوی تلویزیون به تماشای آن بپردازید و آن را را در ارتفاع ایده آل ثابت قرار دهید تا از کیفیت مناسب تصویر بهره ببرید. این مدل ساده ترین و  ارزان ترین نوع پایه دیواری میباشد که تلویزیون را نزدیک به دیوار قرار می دهد.  متاسفانه این پایه دارای قابلیت تنظیم زاویه نیست و موقعیت روی صفحه نمایشگر موازی با دیوار میباشد.

خرید براکت تلویزیون

پایه دیواری منعطف

این نوع پایه دیواری باعث می شود شما بتوانید زاویه شیب تلویزیون را به صورت راحت انتخاب کنید . شاید تلویزیون بالاتر از سطح دید شما قرار گرفته باشد در این صورت شما به وسیله یک دکمه و یا پیچ میتوانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید، پایه های شیب دار انتخاب هوشمندانه ای برای تلویزیون های بالای شومینه یا بالای دیوار اتاق خواب می باشند.

همچنین تنظیم زاویه دید می تواند به کاهش بازتاب های نور پنجره یا چراغ های اتاق در صفحه نمایشگر کمک کند. یکی از مزایای دیگر آن مکانیزم شیب میباشد که باعث فاصله  تلویزیون از دیوار میشود که یکی ار حسن های خوب آن دسترسی راحت به پورت های پشت تلویزیون میباشد .

راهنمای خرید براکت تلویزیون

پایه دیواری چرخشی

برای استفاده از تنظیم چرخش پایه دیواری، برای دیده شدن تصویر در بیشتر زاویه ها ، اولین چیزی که نیاز دارید یک دیوار مناسب میباشد که در نقطه مناسب اتاق شما قرار گرفته باشد. تلوزیون برای ارائه بهترین تصویر نمایشی نیاز به زاویه مناسب در محیط انتخابی شما دارد.  یکی از انتخاب های مورد علاقه کاربران نصب تلویزیون بالای شومینه میباشد، اما گردن درد مشکل عمده استفاده آن در زمان طولانی میباشد.

خرید پایه دیواری متحرک تلویزیون

تولید کنندگان برای رفع این مشکل تکنولوژیی به نام ( MantelMount ) به بازار معرفی کردند که پایه دیواری معقولی برای استفاده محصوب میشود، بوسیله آن میتوانید در هر زاویه و طولی که دوست دارید تلویزیون خود را قرار دهید و از تماشای فیلم خود لذت ببرید.

در بعضی از شرایط محیط انتخابی شما دارای دیوار نمیباشد و استفاده از دیوار کاذب راه حل درستی نمیباشد. برای حل این مشکل میتوانید از سقف خود به جای پایه دیواری استفاده کنید.

راهنمای خرید پایه دیواری

کلام آخر

پایه دیواری تلویزیون گفته شده ، اما برای نصب تلویزیون روی دیوار نیاز به دو متخصص وجود دارد تا کمترین خطر برای شما و کالای شما بوجود آید. متخصصین نمایندگی ال جی که یکی از کارآمدترین نصابان تلویزیون هستند ، تنها با یک تماس در کمترین زمان برای خدمت گذاری به نزد شما خواهند رسید و با نصب تنضمینی در کوتاه ترین زمان کار شما را انجام خواهند داد.

فروش و نصب انواع پایه های دیواری تلویزیون در شهریار ، اندیشه ، فردیس ، کرج

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

23 + = 27