دمای مناسب یخچال چقدر است؟

Best Refrigerator Temperature to Keep Food Fresh

 مناسب‌ترین دمای یخچال به ‌منظور تازه نگه‌داشتن مواد‌غذایی

دمای مناسب یخچال چقدر است؟

دمای مناسب یخچال چقدر است؟ اگر می‌خواهید مواد‌غذایی در یخچال شما تا حد امکان تازه باقی بمانند، می‌بایست دمای یخچال را دقیقا در حدود ۳۷ درجه فارنهایت تنظیم کنید. در فریزرها، مواد غذایی در دمای صفر درجه فارنهایت به طورکامل یخ می‌زنند.

باتوجه به اطلاعات گفته شده، کاربران احتملا یخچال و فریزر خود را دقیقا در دماهای ذکرشده تنظیم خواهند کرد. اما دماسنج تعبیه‌شده بر روی یخچال‌ها فقط به شما اجازه انتخاب از بین یک سری اعداد محدود را می‌دهد برای نمونه از عدد یک تا عدد پنج، که عدد یک سردترین دما و عدد پنج گرمترین دما را نمایش می‌دهد. از آن پیچیده‌تر، برخی از آزمایش‌های ما نشان داده است، حتی هنگامی که یخچال و فریزرها دارای کنترل دیجیتالی نیز هستند و به شما امکان می‌دهند تا دمای خاص یخچال و فریزر را تنظیم کنید، این دماها تنظیم شده چندان هم دقیق نخواهند بود.

اما تجهیزات اندازه‌گیری دما که برای تهیه گزارشات مصرف‌کننده‌ها در آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا کسری از درجه دقیق هستند. در نتیجه، ما می‌توانیم دقیقا به شما بگوییم دما یخچال خود را چگونه تنظیم کنید تا از تازگی مواد غذایی بهره‌مند شوید.

چگونه دمای یخچال را آزمایش کنیم؟

هنگامی که تعداد زیادی از یخچال و فریزرها وارد آزمایشگاه ما می‌شوند؛ ما آزمایشات خود را با تنظیم دمای محیط در محفظه‌های کنترل‌شده آب و هوا تا دمای ۷۰ درجه فارنهایت به منظور شبیه سازی شرایط در بیشتر آشپزخانه‌های موجود شروع می‌کنیم . سپس مشخص می‌کنیم که آیا تنظیمات ترموسات در هر یخچال  دمای داخلی در مرکز واحد را بین ۳۶ تا ۳۸ درجه فارنهایت نشان می‌دهد.

ما عمل مشابه را روی فریزرها نیز انجام می‌دهیم، تا در نهایت مشخص کنیم آیا فریزر درجه را بین ۱ تا -۱ فارنهایت را نشان می‌دهد.

جو پاکلا، مهندس آزمایش CR یخچال‌ها می‌گوید: ” دمای برخی یخچال و فریزر‌ها کاملا دقیق و درست هستند در حالیکه برخی گاها اشتباه می‌باشند. ” من برخی از یخچال هایی را مشاهده کردم که با تغییر ۵ درجه‌ای خاموش می‌شوند، و همین موضوع تفاوت را بین فاسد‌کردن و یا تازه نگه‌داشتن غذا مشخص می‌کند.”

توجه به این نکته نیز ضروری است، که ما یخچال و فریزرها را به دلیل تنظیمات نادرست مورد انتقاد قرار نمی‌دهیم . چراکه اغلب یخچال‌ها و فریزرها پس از رسیدن به سطح مطلوب قادر به حفظ دمای ثابت خود هستند.

دمای مناسب یخچال چقدر است؟

نکته

شما باید بدانید چگونه یخچال و فریزرها را به دمای ۳۷ درجه فارنهایت و ۰ درجه فارنهایت برسانید . به همین دلیل ما اطلاعات را در برگه حاوی ویژگی‌ها و نمودار مشخصات رتبه‌بندی یخچال و فریزرها قرار دادیم. شما می‌توانید تنظیمات دمای ایده‌آل برای یخچال و فریزرهای دارای کنترل دیجیتال و مقدار عددی ایده‌آل برای مدل‌هایی با ترموستات پیدا کنید.

سوال دیگر این است که اگر نوع مشابه یخچال و یا فریزر شما در آزمایشگاه ما آزمایش نشده باشد، چه باید بکنید؟ بهترین راه‌حل برای شما این است که یک ترموستات (دماسنج) یخچال و فریزر را که به صورت آنلاین به ازای چند دلار در مراکز خانگی قابل دسترس هستند، را خریداری کنید و آزمایش مورد نظر را انجام دهید.

معمولا، دماسنج خریداری شده به اندازه‌ی تجهیزات به کار برده شده در آزمایشگاه ما دقیق نخواهند بود . اما به شما کمک می‌کند با تغییر یک درجه‌ای یا بیشتر، دمای مناسب را در یخچال و فریزر خانه خود پیدا کنید . در آخر نیز موجب می‌شود تا حد امکان موادغذایی را تازه، خوشمزه و سالم نگه دارید.

دلیل صدا دادن یخچال های فریزر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 − = 33