دسته بندی کابل های تلویزیون

دسته بندی منظم کابل های تلویزیون

حفظ ظاهر زیبا یکی از دلایل مهم کاربران برای نظم دهی کابل های متصل به تلویزیون میباشد. اما فقط به ظاهر مناسب ختم نمیشود ، شما میتوانید کابل های دائمی خود را مشخص و مسیر را تعیین کنید. و به آسانی با یک بست یا داکت (جعبه کابل) به آن نظم دهید تا کار کردن با آن راحت گردد. برای دسته بندی کابل های تلویزیون خود این مطلب را مطالعه کنید و راحت تر آن را انجام دهید.

کابل تلویزیون

چند نکته قبل از دسته بندی

پس از مسیریابی و اتصال کابل به تلویزیون ، آنها را در یک طرف دسته بندی کنید. این امر  باعث می شود که آنها به راحتی اداره شوند.
کابل ها را محکم گره نزدید زیرا به مرور زمان باعث از بین رفتن عایق آن میشود.
بعد از بستن آنها به وسیله بست ، اضافه آن را برای زیبا تر شدن ببرید.
سیم های برق و A/V  باید جدا از دسته بندی بقیه قرار گیرند.

بسته بندی منظم

دسته بندی بصورت ایمن

۱ – چسب های لایه برای کابل ها که به دیوار نصب میشوند طراحی شده است. که اتصالات بوسیله آن راحت تر انجام میشود. از قابلیت های دیگر چسب لایه نگه داشتن سیم های ساندبار ها میباشد . بطوری که آنها را بر روی دیوار به صورت منظم حفظ میکند. شما هم چنین میتوانید اول سیم ها را به کمک بست دسته بندی کنید و مطمئن شوید که اندازه و شکل قرار گیری آنها درست میباشد. و بعد برای تثبیت و محکم بودن کار از پیچ کمک بگیرید.

۲ – یکی دیگر از راه های محافظت از کابل ها داکت میباشد. که عموما برای منظم و پنهان کردن از آن استفاده میشود. داکت به راحتی به دیوارها و پایه ها متصل می شود. و به آسانی سیم ها در آن پوشش داده میشود. در نتیجه ظاهر زیبایی را به نمایش میگذارد. شما میتوانید در سایز های مختلف و بر اساس نیاز خود آن را خریداری کنید. اغلب سفید و قابل رنگ هستند، که شما می توانید متناسب با مدل و دکور خانه تان، آن ها را رنگ کنید.

طریقه صحیح نصب تلویزیون روی دیوار

علامت گذاری

یکی از راهکار های مهم که به شما کمک میکند به راحتی کابل مورد نظرتان را در کمترین زمان پیدا کنید ، علامت گذاری بر روی آنها است . شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که مشکلی برای سیم اتصال تلویزیون ایجاد شده باشد و شما برای رفع مشکل  مجبور میشوید تمام سیم های موجود را بررسی کنید. بهترین کار قبل از دسته بندی علامت گذاری انها میباشد. این برچسب ها در فروشگاه های لوازم الکتریکی در دسترس می باشند.

بعضی از تلویزیون های دیواری امروزی جعبه مخفی داخلی دارند . که تمام کابل ها در آن قرار میگیرند و فقط سیم برق آن دیده میشود.

نکات ایمنی در دسته بندی

سیم های اتصالی تلویزیون را در زیر موکت قرار ندهید ، به ویژه در محیط پر تردد! زیرا به طور مداوم  استحکاک دریافتی با گذشت زمان عایق آنها را از بین میبرد. بهتر است کابل ها را در کنار دیوار قرار دهید تا از دوام بیشتری برخوردار شود و از خطر به دور باشد.

به خاطر داشته باشید که کابل های برق و  A / V را به طور جداگانه دسته بندی کنید. با این کار از تداخل الکترو مغناطیس جلوگیری میکنید و قدرت عملکرد کابل ها را افزایش میدهید. به همین دلیل است که بعضی از کابلهای دیتا عایق شده تا از این امواج محافظت کند.

آشنایی با محافظ صفحه نمایش تلویزیون شما

کلام آخر

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید و نصب کابل های نمایشگر خود با پشتیبانی نمایندگی ال جی که در شبانه روز پاسخ گوی سوالات شما هستند راهنمایی بگیرید . تا از خطرات احتمالی جلوگیری کرده و به با خیال راحت از آن استفاده کنید.

برای فروش و یا نصب صحیح کابل های خود با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

67 − = 60