خط تولید گسترده MicroLED ،QLED 8K سامسونگ

Samsung Electronics Debuts Expanded MicroLED, QLED 8K and Lifestyle TV Lineups Ahead of CES 2020

 تولیدات گسترده MicroLED ،QLED 8K و تلویزیون Lifestyle شرکت سامسونگ

خط تولید گسترده MicroLED ،QLED 8K سامسونگ و تلویزیون های Lifestyle پیش از آغاز نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. سامسونگ با معرفی اندازه‌های جدید صفحه‌نمایش، قابلیت‌های ۸K AI upscaling، فناوری نوآورانه جهت‌گیری صفحه‌نمایش و موارد دیگر نشان داد که چگونه خطوط تولید سال ۲۰۲۰ سامسونگ، تحول و غوطه‌وری (مشغولیت سازی) در عناصر خانه را موجب می‌شود.

جونگ هی هان، مدیر نمایشگرهای بصری سامسونگ می‌گوید: “مصرف‌کنندگان هر‌ روزه از صفحات‌ نمایش برای کار در خانه، ورزش ‌در ‌خانه و حتی خرید در خانه استفاده می‌کنند. بدلیل آنکه شیوه زندگی ما همواره در حال تحول است، نمایشگرهای تلویزیون نیز مداوم در حال تغییر هستند تا دسترسی به محتوا مورد علاقه و اطلاعات در زمان واقعی را به مشتریان در هر زمان و هر کجا ارائه دهند. ” به عنوان بخشی از دیدگاه ما در مورد Screens EveryWhere ما با افزدون ویژگی‌های مبتنی بر هوش‌مصنوعی و فناوری ۸K، تجربه نمایش واضح‌تر و متصل‌تر را در خانه عرضه می‌کنیم.”

MicroLED پیشتاز بازار سرگرمی‌های خانگی

سامسونگ MicroLED آماده‌ در‌ خانه و ماژولار را معرفی کرد که فناوری صفحه نمایش نسل‌ بعدی را با قابلیت شخصی‌ سازی بی‌سابقه ترکیب می‌کند. مصرف‌کنندگان اکنون می‌توانند شخصا تجربه کنند که چگونه تیم‌های مهندسی طراحی و نوآوری سامسونگ، تلویزیون ها را مجددا طراحی کردند.

مدل های MicroLED با اندازه های ۷۵، ۸۳، ۹۳ و ۱۱۰ اینچی برای انواع خانه‌ها و سبک‌های زندگی مناسب هستند. مدل‌های جدید ۷۵ و ۱۱۰ اینچی MicroLED طرح‌های فوق‌العاده باریک را معرفی می‌کنند و تقریبا چهار ضلع حاشیه را از بین می‌برد تا به خوبی در هر دیواری جای بگیرد. و همچنین مصرف‌کنندگان می‌توانند چندین پنل MicroLED را به یک‌دیگر متصل کنند تا ترکیبی جدید ایجاد کنند و تلویزیون های خود را برای فضای خاص خود تطبیق دهند.

نمایشگرهای MicroLED بهترین کلاس کیفیت تصویر را ارائه می‌دهد. این نمایشگرها عمق بیشتر، رزولوشن بهتر و وضوح بالاتر و همچنین اوج روشنایی ۵۰۰۰ نیت را عرضه می‌کند. آن‌ها همچنین توانایی‌های پایدارسازی را براساس یادگیری عمیق برای ارائه بالاترین کیفیت مطالب ، صرف نظر از منبع بکار می‌گیرند و در نتیجه نمایشگرهای MicroLED حس بی‌نظیر غوطه‌وری را برای تجربه مشاهده در خانه فراهم می‌کنند.

گسترش خط تولید ۸K QLED از طریق طراحی تقویت‌شده و پردازنده ارتقا یافته AI Quantum

تلویزیون Q950TS QLED 8K پرچمدار تلویزیون های سامسونگ، اولین تلویزیون ۸K است که قادر است یک فاکتور بسیار نازک شکل، کیفیت تصویر برتر ۸K و صدای فراگیر فوق‌العاده را باهم ترکیب ‌کند. علاوه بر آن، تلویزیون Q950TS ‘صفحه‌نمایش بی‌نهایت’ را معرفی می‌کند که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدن (Screen-To-Body) 99 درصد را ارائه می‌دهد تا یک تجربه مشاهده بی‌سابقه را ایجاد کند.

تولید گسترده MicroLED ،QLED 8K سامسونگ

 

تلویزیون Q950TS با رزولوشن فوق‌العاده ۸K، بهترین کیفیت تصویر LCD را در بازار ارائه می‌دهد. این تلویزیون مجهز به پردازنده ۸K Quantum AI دارای قابلیت ارتقا و یادگیری عمیق ۸K AI است که می‌تواند به طور خودکار محتوای غیر ۸K را تا وضوح ۸K بالا ببرد. همچنین با داشتن ویژگی Adaptive picture می‌تواند صفحه‌نمایش را در شرایط محیط و برای تصاویر فردی بهینه سازد. پردازنده AI Quantum که یک موتور مولد در پشت نمایشگر Q950TS است، به قدرتمندسازی پلتفرم باز هوشمند سامسونگ Tizen کمک می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا همه قابلیت‌ها از تصویر پیشرفته تا افزایش قابلیت استفاده در سایر عملکردهای خانه متصل را، تجربه کنند.

اکوسیستم ۸k چیست ؟

تلویزیون های اکوسیستم ۸k علاوه بر پشتیبانی از کیفیت تصویر و توسعه های طراحی QLED 8K ، به گسترش بازنواخت (Playback) یکپارچه محتوا ۸k با استفاده از ارائه‌دهنده YouTube ادامه می‌دهد. اتخاذ AV1 Codec فشره‌سازی بهتر نرخ rate را امکانپذیر می‌کند و از فناوری HDR10+، ابعاد تصویر، بهینه سازی روشنایی و نسبت کنتراست Contrast  نیز پشتیبانی می‌کند. تقویت ویژگی‌های کیفیت تصویر Q-Symphony، Object Tracking Sound+(OTS+) و تقویت‌کننده صدای فعال، ویژگی های ممتاز صدا QLED 8K را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها با ارائه صدا ابعادی و پویا که با تجربیات مشاهده صفحه‌نمایش گسترده مطابقت دارد، صدای فراگیر را به حداکثر میزان خود می‌رسانند. بلندگوهای تلویزیون که هنگام ترکیب با CTA برنده بهترین نوآوری‌های Soundbar HQ-Q800T شدند، با Soundbar ها ترکیب شدند تا به عنوان یک کانال صوتی اضافی و ایجاد یک منظره صوتی پویاتر عمل کنند.

تلویزیون Lifestyle “The Sero” امکانات نمایش در سراسر بازار جهانی را گسترش می‌دهد.

سامسونگ همچنین درحال گسترش مجموعه‌ای از تلویزیون های Lifestyle با معرفی گسترده Sero است. Sero که در زبان کره‌ای به معنای عمودی است، قادر است همانند یک تلفن‌ هوشمند و یا تبلت، محور بین جهت‌های افقی و عمودی باشد. سامسونگ به دنبال معرفی اولیه خود در سال گذشته در کره جنوبی، دسترسی به Sero در چندین بازار جهانی در سال ۲۰۲۰ گسترش داده است.

فناوری جهت‌ یابی صفحه‌نمایش Sero، به صورت یکپارچه با تلفن همراه کاربران وصل می‌شود تا محتوا را در قالب‌های افقی سنتی و همچنین قالب‌های عمودی که برای مصرف موبایل طراحی شدند، نمایش دهد. مصرف‌کنندگان امروزه می‌توانند انتظار داشته باشند از مطالب متنوعی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، یوتیوب و سایر فیلم‌های شخصی در هر جهت‌گیری صفحه‌ نمایش دستگاه تلفن همراه خود، لذت ببرند.

Sero که برای مصرف‌کنندگان هزاره سوم و Gen Z طراحی شده، طراحی مدرنی را ارائه می‌دهد که در هر مکان متمایز است و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های مختلف صفحه‌نمایش زمانیکه مورد مصرف قرار نمی‌گیرد، را عرضه می‌کند. CTA برنده جایزه، بهترین نوآوری در نمایشگاه  CES است، Sero عملکردهای پیشرو نمایشگر سطح بالای سامسونگ را همزمان با ارائه یک رویکرد جدید نسبت به فناوری سرگرمی‌های خانگی که نیازها و عادت‌های مخطبان روبه‌رشد تلفن همراه را برآورده می‌کند، را عرضه می‌کند.

گریس دولان، معان مدیر شرکت ارتباطات بازاریابی سامسونگ در آمریکا می‌گوید: ” مصرف کنندگان امروزه انتظار دارند که تلویزیون ها بتوانند به خوبی در سبک زندگی افراد ترکیب شوند و سامسونگ نیز در تعریف جدید خود نقش صفحه‌نمایش در ایجاد خدمات جدید دیجیتال و ایجاد طرح های جدید برای تقویت زندگی شما را گنجانده است. “

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مانند خط تولید گسترده MicroLED ،QLED 8K سامسونگ و یا تولیدات نسل جدید شرکت سامسونگ به آدرس www.samsung.com مراجعه کنید.

تولیدات شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

79 − = 69