اپلیکیشن‌های Apple TV و Apple TV+ ال جی

APPLE TV APP AND APPLE TV+ NOW AVAILABLE ON 2019 LG TVS IN MORE THAN 80 COUNTRIES

اپلیکیشن‌های Apple TV و Apple TV+ در تلوزیون‌های ال‌جی

شرکت ال‌جی که تلوزیون‌های هوشمند خود را به همراه اپلیکیشن Apple TV در نمایشگاه CES معرفی کرده است، اکنون اپلیکیشن Apple TV را برای تلوزیون‌های هوشمند ال‌جی در بیش از ۸۰ کشور راه‌اندازی می‌کند. اپلیکیشن Apple TV که به راحتی از Home Launcher ال‌‌جی قابل دسترسی است، به صاحبان تلوزیون‌های ال‌جی امکان اشتراک و تماشای Apple TV+، سرویس اشتراکی ویدیویی جدید اپل که دارای نسخه‌های معروف اپل مانند The Morning Show، See، Servant و Little America است را می‌دهد. با اپلیکیشن‌های Apple TV و Apple TV+ ال جی بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون های نسل جدید ال جی

اشتراک مستقیم کانال‌های Apple TV

صاحبان تلوزیون‌های ال‌جی با استفاده از اپلیکیشن Apple TV می‌توانند در کانال‌های Apple TV اشتراک مستقیم دریافت کنند، به خدمات ویدیویی برتر به صورت آنلاین و آفلاین و بدون نیاز به آگهی و در صورت تقاضا دسترسی پیدا کنند و علاوه بر آن در کتابخانه ویدیویی iTunes بیش از ۱۰۰۰۰۰ فیلم و نمایش‌تلوزیونی را خرید یا اجاره کنند. یک کلیک سریع روی ریموت کنترل جادویی ال‌جی عملکردی لازم برای شروع کار است.

تلوزیون‌های ال‌جی، به کاربران یک تجربه سینمایی با بهترین تصویر و صدا در بازار ارائه می‌دهند تا تعداد روزافزون برنامه‌های ارائه‌دهندگان محتوای برتر جهانی را همگام سازند. اپلیکیشن Apple TV با طیف گسترده‌ای از عناوین موجود در Dolby Vision ، یک همراه مناسب برای تلوزیون‌های ال‌جی می‌باشد. ال‌جی پذیرنده اولیه فناوری Dolby است و جدیدترین تلوزیون‌های ال‌جی همچنان به پشتیبانی از Dolby Vision ادامه می‌دهند و علاوه بر آن با استفاده از رنگ‌های کاملا واضح، عمق بیشتر و صدای واقعی‌تر، همجانبه‌ترین تجربه مشاهده را به کاربران عرضه می‌کنند.

تولید تلوزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی

تلوزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی همچنین از AirPlay Apple 2 پشتیبانی می‌کنند، AirPlay Apple 2 به کاربران امکان اشتراک یا بازتاب محتوا را مستقیما از آیفون، آیپد و مک به یک تلوزیون ال‌جی می‌دهد. مشتریان همچنین می‌توانند موسیقی را در تلوزیون خود پخش کنند و آن را با سایر بلندگوهای سازگار AirPlay 2 در هر نقطه از خانه خود همگام‌سازی کنند. پشتیبانی از Apple HomeKit در این تلوزیون‌ها موجب شده تا کاربران به راحتی و کاملا ایمن و از طریق اپلیکیشن Home روی آیفون یا آیپد و یا از طریق صدای siri ، تلوزیون‌های خود را کنترل کنند و فرآیندهای خاموش یا روشن کردن، تغییر حجم صدا، تغییر ورودی‌ها و موارد دیگر نیز توسط کاربران انجام شوند.Apple TV و Apple TV+ شرکت LG

هم‌اکنون مشتریان تلوزیون‌های ال‌جی می‌توانند علاوه بر AirPlay2 و  HomeKit از Apple TV بر روی تمام تلوزیون‌های ۲۰۱۹ OLED، NanoCell (سری SM9X و سری SM8X) لذت ببرند، در اواخر این ماه اپلیکیشن Apple TV بر روی تلوزیون‌های UHD منتخب (سری UM7X و UM6X) نیز افزوده خواهد شد. اپلیکیشن‌های Apple TV و Apple TV+ در آینده بر روی تلوزیون‌های ال‌جی سال ۲۰۲۰ به کار برده می‌شوند و در سال جاری با بهره‌گیری از سیستم‌عامل بروز‌رسانی over-the-air در تلوزیون‌های ۲۰۱۸ نیز در‌ دسترس خواهند بود.

پارک هیونگ سی، مدیر شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: “ال‌جی به معرفی بهترین تجربه‌های سرگرمی از طریق نوآوری‌های سرگرمی که از ارائه کیفیت بالا مشاهده و راحتی کاربر پشتیبانی می‌کند، ادامه می‌دهد.”شرکت ما با اضافه نمودن اپلیکیشن‌های Apple TV و Apple TV+ به مدل‌های بیشتر، بار دیگر عزم خود را برای رفع نیازهای مصرف‌کنندگان و افزودن به محصولات خود نشان می‌دهد.”

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 6 = 2