قدرت‌نمایی نمایشگرهای سامسونگ در ISE 2020

Samsung Showcases Industry-Leading Displays at ISE 2020

آشنایی با قدرت‌نمایی نمایشگرهای سامسونگ در ISE 2020

قدرت‌نمایی نمایشگرهای سامسونگ در ISE 2020 ، می تواند شما را در خرید و یا اطلاعات بیشتر از این شرکت آشنا کند ، شرکت سامسونگ یکی از تولید کنندگان پرطرفدار و محبوب جهانی است که تولیدات این شرکت خیلی از مردم را راضی کرده و از خرید آن نمی ترستند، می توانید با خواندن این مطلب کمی بیشتر با تولید آن آشنا شوید.

هیزونگ‌ها، معاون ارشد مدیر بخش بازاریابی دیجیتال شرکت سامسونگ می‌گوید: “سامسونگ با استفاده از راه‌حل‌های کامل، همجانبه، مشارکتی و تعاملی‌تر از گذشته ویژه نمایشگر، فناوری آینده را به زمان حال آورده است. ISE یکی از بهترین فرصت‌های سامسونگ برای نمایش برنامه‌های کاربردی پیشرفته تجاری از برنامه‌های پیشرو در صنعت ما است.” “ما خوشحال هستیم که از ویژگی‌های جدید و ترکیب‌های خط‌تولید گسترده signage دیجیتالی با فناوری نسل بعدی رونمایی می‌کنیم؛ موارد معرفی‌شده شامل ۸K، مدل جدید The Wall، نمایشگرهای مشارکتی و موارد بیشتر است که کسب وکارهایی را همراه با فرصت‌هایی که هرگز وجود نداشته، مهیا می‌کند. “

نمایشگرهای QLED 8K Signage هوشمند هم‌اکنون ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته فعال هستند.

شرکت سامسونگ امسال در ISE از جدیدترین QLED 8K Signage هوشمند رونمایی می کند، Signage اولین صفحه نمایشی ۸k که در جهان ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته فعال است.

جدیدترین QLED 8K Signage (مدل QPT-8K) از کیفیت تصویر استثنایی برخوردار است. تلوزیون‌های QLED سامسونگ برای جذابیت در ارائه تصویر، فناوری +HDR10، ۱۰۰ درصد حجم رنگ بعلاوه دقت رنگ مناسب و اوج روشنایی ۲۰۰۰ نیت شناخته شده‌اند.  Signage جدید به صورت دیواری طراحی شده و در اندازه‌های ۶۵، ۷۵، ۸۲ و ۹۸ اینچی مناسب برای طیف گسترده‌ای از نیازهای تجاری موجود است.

این نمایشگر مجهز به پردازنده ۸k کوانتومی مبتنی بر هوش‌مصنوعی، دارای قابلیت ارتقا و یادگیری عمیق ۸K AI است، که می‌تواند به طور خودکار محتوای غیر ۸K را تا رزلوشن ۸K ارتقا دهد. برخی از جدیدترین ویژگی‌های صفحه نمایش، کارآمدی ارتقا داده شده را برای صنایع مختلف از جمله مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهند تا از وضوح بصری واقعی و جزئیات ۸K استفاده کنند. متخصصان مراقبت‌های بهداشتی با حالت شبیه سازی DICOM می‌توانند تصاویر پزشکی مایل به خاکستری را از جمله اشعه X و MRI برای اهداف غیرتشخیصی، در نظر داشته باشند: به لطف فناوری نمایشگر برتر سامسونگ، تصاویر با جزئیات و وضوح فوق‌العاده‌ای مشاهده می‌شوند.

قدرت‌ نمایی نمایشگرها

این نمایشگر همچنین از سیستم عامل قدرتمند Tizan 5.5 و اتصال با حداکثر چهار منبع مختلف محتوا پشتیبانی می‌کند که همه‌ی این منابع  برای طیف گسترده‌ای از موارد استفاده تجاری (مواردی که به چند صفحه نمایش نیاز دارند)به طور همزمان در رزولوشن ۴k نمایش داده می‌شوند. نمایشگر QLED 8K Signage همچنین با جدیدترین راه‌حل نرم‌افزاری سامسونگ برای signage و MagicINFO 8 سازگار هستند و هردو نمایشگر را برای ارائه راه‌حل‌های همه‌جانبه مناسب برای کسب‌وکار‌ها مختلف در همه ابعاد توانمند می‌سازد.

نمایشگرهای جدید در نیمه اول سال ۲۰۲۰ در سطح جهانی قابل دسترس خواهند بود.

گسترش خط تولید The wall تا ۵۸۳ برای استفاده تجاری

استفاده خلاقانه سامسونگ از فناوری micro LED ویژگی‌های کاملا جدید را در Signage دیجیتال امکان‌پذیر می‌سازد. امسال سامسونگ برای فناوری‎ پیشرفته و غیرمنتظره نمایشگر‌های خود، بار دیگر مورد بحث عموم قرار گرفت: نمایشگر برنده شده modular micro LED که به The Wall معروف است.

نمایشگرهای سال 2020

The Wall Luxury که سال گذشته رونمایی شد، یک تجربه بصری بی‌نظیر را همراه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های سبک زندگی تا نسخه درخشان ۲۹۲ اینچی ۸k را در دسترس قرار داد. خط تولید The wall سامسونگ برای اندازه، رزولوشن و یا نسبت ابعاد تصویر دارای امکاناتی بدون مرز است و تمام نمایشگرها کاملا بدون حاشیه هستند.

سامسونگ خط تولید نمایشگرهای The wall خود را از طریق ارائه نمایشگرهای The wall برای کسب‌و‌کار ارتقا می‌دهد. جدیدترین تکرار تجربه بصری پیشرو در صنعت برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های تجاری مانند اتاق کنترل، مراکز پخش، لابی‌ها، مراکز طراحی و موارد دیگر استفاده می‌شوند. نمایشگرهای The wall برای کسب‌و‌کار طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و نسبت‌های قابل تنظیم که از مدل‌های ۲۱۹ و ۲۹۲ اینچی ۴k شروع می‌شود و تا مدل‌های ۴۳۷ و ۵۸۳ اینچی ۸k (بزرگترین نمایشگر تاکنون) ادامه دارد، را دارا می‌باشند.

نمایشگرهای The Wall برای کسب‌و‌کار در ISE 2020 در سطح جهانی مورد دسترس خواهند بود.

Flip2 سامسونگ: کار تیمی آسان می‌شود.

سامسونگ Flip2 نمودار دیجیتالی شهودی و با کاربرد آسان است، و دارای ابزار تقریبا بدون مرز برای همکاری، تحصیل، خلاقیت، خرده‌فروشی و موارد فراتر از آن است. صفحه نمایش به‌روز‌شده، تمام ویژگی‌های مفید مدل اصلی را با داشتن یک طراحی پیشرفته و کارکردهای جدید برای تسهیل بهتر همکاری، اشتراک‌گذاری و تفکر خلاق حفظ می‌کند. سامسونگ برای کمک به ایجاد همکاری بهتر برای کاربران در مناطق مختلف با رهبر صنعت Cisco و webex همکاری کرده است و راه‌حل‌های خلاقانه تیم‌های Webex  و Webex Roomkit Mini را با فناوری نمایشگر Flip2 گرداوری نموده است. پیشنهاد webex on Flip که در ISE 2020 به نمایش گذاشته می‌شود، مجموعه کاملی از ویژگی‌ها را در یک تجربه یکپارچه به کاربران ارائه می‌دهد. Webex on Flip با یک تجربه کاربری بصری به کاربران این امکان را می‌دهد تا با چند لمس ساده و بدون هیچ زحمتی میان نمودارها، جلسات، سخنرانی‌ها و تخته سفید دو‌طرفه حرکت کنند.

نمایشگرهای ISE سامسونگ

تیم‌های Webex که مخصوصا برای همکاری از راه دور ساخته شده‌اند، به کاربران امکان می‌دهند تا از هر مکانی به پلتفرم متصل شوند و داده‌های خود را بر نمایشگر‌های مربوطه به طور همزمان نمایش بدهند و مشارکت کنند و این پیشنهاد همچنین همکاری در زمان واقعی بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی تیم‌ها را آسان می‌کند.

 

آشنایی با یکی از تلویزیون های شرکت ال جی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

72 + = 78