تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ

کیفیت و کارایی تلویزیون های هوشمند شزکت سامسونگ

تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ

تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ نمایشگر‌ی هوشمند را ارائه داده است. چرا که امروزه صفحه نمایش به کانونی برای اتصال به محتوا و دستگاه در خانه تبدیل شده‌ است. مجموعه خط تولید ۲۰۱۹ براساس نوآوری‌های سال‌های گذشته بنا شده است که شامل راهنمای جهانی (Universal Guide) و کنترل از راه دور می‌باشد تا تجربیات غنی را به خانه بیاورد. یک پلتفرم مکالمه هوش مصنوعی مجهز به Bixby جدید نه تنها باعث افزایش تجربه محتوایی تلویزیون های هوشمند سامسونگ می‌شود بلکه افزایش دسترسی به زندگی متصل را نیز به ارمغان می‌آورد.

در ادامه سه پیشرفت کلیدی برای تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ را مشاهده می‌کنید که طرز تفکر در مورد محتوا و اتصال در خانه را تغییر می‌دهند مشارکت‌های قوی‌تر مساوی با محتوای بیشتر است.

سامسونگ همکاری‌های خود را برای ارائه تنوع بیشتر محتوا، به بینندگان در سال ۲۰۱۹ گسترش داده است. اکنون طیف وسیعی از محتوا و خدمات از Over The Top (OTT) و پخش مستقیم تلویزیون تا کانال‌های رایگان و رسانه‌ های شیوه زندگی، برای انتخاب وجود دارد.

نکته مهم‌تر آن است که؛ در ماه مارس یک همکاری برجسته با اپل به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و به دستگاه‌های ios مانند آیفون، ایپد و مک اجازه می‌دهد تا مستقیما به تلویزیون های هوشمند از طریق Airplay2 بدون نیاز به اپل TV یا اتصال اضافه دیگری وصل شوند. مشتریان سامسونگ در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در هنگام راه‌اندازی تلویزیون های هوشمند سامسونگ ، دسترسی اختصاصی به اپلیکیشن جدید فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی iTunes را پیدا می‌کنند.

تلویزیون های نسل جدید شرکت ال جی

تلویزیون هوشمند شرکت سامسونگ

جستجو هوشمندانه‌ تر برای محتوا

با داشتن چنین کتابخانه گسترده‌ای از محتوا، گاهی اوقات نیاز به کمک کمی برای یافتن آنچه می خواهید تماشا کنید،  دارید. تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ مجهز به یک راهنمای جهانی پیشرفته (Universal Guide) می‌باشند که توسط آن ترجیحات و الگو‌های مشاهده کاربر را برای ارائه پیشنهاد‎های محتوایی شخصی، تجزیه و تحلیل می‌کند.

Bixby جدید یک پلتفرم هوش ‌مصنوعی است که سوالات شهودی می‌پرسد و مکالمات پی‌در‌پی را ترغیب می‌کند تا کاربران را بهتر بشناسد. درست مانند آن که با هر مکالمه بین مردم، شناخت آنان نسبت به هم بیشتر می‌شود.

Bixby جدید، درباره ترجیحات کاربر از هر تعامل، اطلاعات بیشتری می‌آموزد. بنابراین؛ پلتفرم‌های هوش‌مصنوعی می‌توانند پیشنهاد‌های آگاهانه‌ای درباره آنچه تماشا می‌کنید، بدهند. Bixby جدید در تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ نیز دامنه وسیعتری را پوشش می‌دهد و می‌تواند صداهای بیشتری را از فاصله بیشتری بشنود بنابراین دیگر لازم نیست دکمه بلندگو را بر روی ریموت کنترل خود فشار بدهید تا با دستیار هوشمند صحبت کنید.

تجربه یکپارچه جستجو محتوا با Bixby جدید در کنفرانس مطبوعاتی الکترونیک CES 2019 سامسونگ، روی صفحه،  نمایش داده شده است.

اتصال یکپارچه در سراسر خانه

تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ می‌توانند به عنوان قطب اصلی خانه عمل کنند و به کاربران امکان کنترل دستگاه‌های اطراف خانه را با استفاده از داشبورد SmartThings می‌دهند.

نسل جدید تلویزیون سامسونگ

SmartThings به صورت یکپارچه دستگاه‌های اطراف خانه را به‌هم وصل کرده و کنترل می‌کند و یک اکوسیستم جامع IOT ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند اتوماسیون‌هایی را ایجاد کنند که دستگاه‌ها را کنترل کنند یا صحنه را هر زمان که شرایط خاصی مانند زمان خاصی در  روز، وضعیت دستگاه یا مکان اعضای خانوده فراهم شد، اجرا کنند. به عنوان مثال، یک سیستم تهویه هوا هنگام شناسایی پنجره‌های باز به طور خودکار خاموش می‌شود یا زمانی که GPS تلفن نشان می‌دهد که کاربر به خانه نزدیک است تلفن هوشمند می‌تواند چراغ‌های خانه را روشن کند.

تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ همچنین می‌توانند سیستم‌های امنیتی خانگی را تقویت کنند. درحالیکه نمایشگر های کوچکتر فقط می‌توانند فید (feed) از یک دوربین مداربسته را به طور همزمان نشان دهند؛ تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ دارای صفحه نمایش‌های بزرگتری هستند که می توانند همزمان از چندین دوربین فیلمبرداری کنند و نمایش کاملی از محیط امنیتی خود به کاربران ارائه دهند.

کنترل دستگاه های جانبی از راه دور

یکی دیگر از پیشرفت‌های اساسی تلویزیون های ۲۰۱۹ سامسونگ کنترل دسترسی از راه دور برای دستگاه‌های جانبی می‌باشد. دسترسی از راه دور می‌تواند کنترل یکپارچه روی رایانه شخصی، لپتاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد و به کاربران امکان دسترسی از راه دور به برنامهها و اپلیکیشن‌ها خود را روی صفحه‌های بزرگتر تلویزیون می‌دهد. این ویژگی وقتی کار می‌کند که دستگاه‌های متصل به‌هم نزدیک و در یک اتاق باشند.

با تشکر از اکوسیستم باز، تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ قادر به تعامل یکپارچه با Amazon’s Alexa و دستیار هوشمند گوگل هستند. کاربران می‌توانند طیف وسیعی از عملیات‌های ساده مانند روشن و خاموش کردن برق، کنترل میزان صدا و تغییر کانال‌ها را با دستیار صوتی قبلی خود هدایت کنند.

چه با گسترش مشارکت در زمینه محتوا، تقویت قابلیت هوش‌مصنوعی و یا تقویت اتصال دستگاه؛ سامسونگ متعهد است تا شخصی‌سازی انحصاری و خدمات متناسب با آن را برای تلویزیون های هوشمند خود در سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر  تلویزیون شما به هر دلیلی دچار مشکل شده است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۶۵۵۳۹۳۱۹ ، ۰۲۱-۶۸۲۶۳ ، ۰۹۳۸-۴۷۴۷۸۹۷

برای درخواست تعمیر تلویزیون اینجا کلیک کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + = 9